Meille tulee sittenkin joulu!

  • Viestiketjun aloittaja "onnellinen"
  • Ensimmäinen viesti
"onnellinen"
Nöyrryin kerjuulle kirkkoon ja nyt meilläkin voidaan viettää ihan oikeaa joulua. Sain 100e lahjakortin ruokakauppaan ja kassillisen vaatteita kuopukselle.
Pari kuukautta osteltu kirpputoreilta vanhemmille lapsille vaatetta ja leluja lahjoiksi, joten lahja-asiatkin jokseenkin kunnossa. Toivotaan, että mummun laittamista paketeista löytyy toivelahjat (sen verran vanha, että saattaa olla erehtyväinen lelujen suhteen), jotta lasten toiveet täyttyisivät.

Nyt jo hymyilyttää ajatus joulusta, sittenkin saamme joulun.

Kiitos tuntemattomalle upeista vaatteista, jotka tulivat todella tarpeeseen ja kiitos sille taholle, joka mahdollisti lahjakortin ruokakauppaan.

Ja vielä kiitos teille kaikille kirpputorimyyjille, jotka olette edullisesti myyneet vaatteita ja leluja!
 
jouluihminen
Hyvää joulua teidän perheelle! Viestistäsi todellakin hehkuu kiitollisuus, ja olen todella onnellinen, että apu tavoittaa nimenomaan sellaisia ihmisiä, kenelle se apu tulee tarpeeseen, ja se otetaan kiitollisena vastaan.
 
jouluilo
Hyvää joulua teidän perheelle ja hatunnosto sinulle, että olet saanut järkättyä joulun, kun olet nähnyt vaivaa, etkä vain ole jäänyt voivottelemaan, että kun ei ole rahaa!
 
nyt kiinostuin
Nomaalisti vittuilen vaan täällä mutta nyt tuli hyvä mieli, mitenhän voisin itsekin lahjoittaa vauvan vaatteita jonnekin että tietäisin niiden menevän oikeaan osoitteeseen että niitä ei kukaan ota jolla on oikeasti varaa ostella niitä vaatteita? Kirppari ei kiinnosta niin paljoa että haluaisin rahaa käytetyistä vaatteista vaan voisin antaa ne suoraan jonnekin joka niitä tarvii, kaikki vaatteet on aika vähän käytettyjä ja niitä on kohtuullisen paljon, ihan pienestä 60cm-120cm kokoon niitä olisi.
 
jouluilo
Nomaalisti vittuilen vaan täällä mutta nyt tuli hyvä mieli, mitenhän voisin itsekin lahjoittaa vauvan vaatteita jonnekin että tietäisin niiden menevän oikeaan osoitteeseen että niitä ei kukaan ota jolla on oikeasti varaa ostella niitä vaatteita? Kirppari ei kiinnosta niin paljoa että haluaisin rahaa käytetyistä vaatteista vaan voisin antaa ne suoraan jonnekin joka niitä tarvii, kaikki vaatteet on aika vähän käytettyjä ja niitä on kohtuullisen paljon, ihan pienestä 60cm-120cm kokoon niitä olisi.
Eikö ne pelastusarmeijan joulupadoilla ota vastaan myös hyviä siistejä vaatteita ja jakavat niitä sitten vähävaraisille.
 
"myy"
Minä osallistuin tänä vuonna(kuten aijempinakin) Joulupuu keräykseen.Vaikka itselläkään ei suuren suuria rahoja ole käytettävissä,niin joillakin voi asiat olla huonomminkin...
viestisi oli ihana:Toivon koko sydämmestäni teille ihanaa Joulunaikaa <3
 
toinen äiti
Minäkin olen samassa tilanteessa kun sinä ap. Meillä myös tiukkaa ja muutamilla euroilla ostanut lapsille kirpparilta lahjat ja kirkolla kävin kertomassa meidän tilanteemme niin kirkko auttoi meitä ruokakauppaan lahjakortilla. On hyvä mieli. Joulu tulee sittenkin. Ja kiitos myös tuntemattomalle joka lahjoitti meille käytettyjä ihania vaatteita ja pari lahjaa. Olen onnellinen :)
 
v
Juuri aamulla lapsen kanssa kerättiin leluja, joilla hän ei enää leiki, jotta veisimme ne johonkin keräykseen ilahduttamaan muita lapsia. Ihanaa kuulla että homma oikeasti toimii, että ihan oikeasti apu menee perille. Oikein hyvää joulua!
 
"alkup."
On hassua, jos ei käytetty kelpaa Joulupataan. Itse ainakin otan vastaan mielelläni käytettyä, ei se muutama käyttökerta(tai useampikin) vaatetta pilaa tai lelua leikkikelvottomaksi tee.

Se minua ihmetyttää, kun osa ihmisistä heittää lasten vaatteet roskiin, joissa pieni tahra tms ja muuten varsin uudenveroisia ovat. Meitä (ja monia muita samassa talouslamassa olevia) ei pikkuiset viat haittaa. Pääasia on , että lapset saavat vaatetta päälle.

Ja kengät on toinen mikä kummastuttaa, monet kun heittävät ne pois, koska ei ole hyvä pitää lapsen jaloissaan toisen vanhoja kenkiä. Näin jos minä ajattelisin, kulkisi meidän lapsukaiset sukkasilleen :)
 

Yhteistyössä