Meille tulee pentu<3

Tolle isommalle hurtalle pitää saada kaveri ja nyt se olis sitten tulossa. 14.2 syntyi welsh corgi cardiganin poikapentu :heart:
Kun vaan malttais odotella vielä sen seitsemisen viikoa et saadaan pikkuinen kotiin. Kuumeinen nimen miettiminen on käynnissä. Kohta pääsee ostelemaan pantoja ja hihnoja ja leluja ja kaikkea :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vilma76:
harrastatteko muuten irkun kaa maastojuoksuja? meil on tollanen vähän pienempi vinttikoira, vipetti, ja se on sen lempilaji. B)
ihan vaan keskenämme juostaan pitkin metsiä ja peltoja, kun ei jaksa ajaa yli 60km radoille... Olis kyllä mukava kokeilla joskus.
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja Vilma76:
harrastatteko muuten irkun kaa maastojuoksuja? meil on tollanen vähän pienempi vinttikoira, vipetti, ja se on sen lempilaji. B)
Mä olin sillon ku mulla oli kaks greytä testaamas maastoa, nuorempi nauttis mut vanhempi ratakettu kattos mua tympeen näkösenä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Vilma76:
harrastatteko muuten irkun kaa maastojuoksuja? meil on tollanen vähän pienempi vinttikoira, vipetti, ja se on sen lempilaji. B)
ihan vaan keskenämme juostaan pitkin metsiä ja peltoja, kun ei jaksa ajaa yli 60km radoille... Olis kyllä mukava kokeilla joskus.
niithän on aina missä sattuu pelloilla niitä kisoja, ei radoilla :) viime kesä jäi meiltä melkein kokonaan välistä kun olin niin raskaana, mut ens kesänä taas maastoihin =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vilma76:
Alkuperäinen kirjoittaja Hukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Vilma76:
harrastatteko muuten irkun kaa maastojuoksuja? meil on tollanen vähän pienempi vinttikoira, vipetti, ja se on sen lempilaji. B)
ihan vaan keskenämme juostaan pitkin metsiä ja peltoja, kun ei jaksa ajaa yli 60km radoille... Olis kyllä mukava kokeilla joskus.
niithän on aina missä sattuu pelloilla niitä kisoja, ei radoilla :) viime kesä jäi meiltä melkein kokonaan välistä kun olin niin raskaana, mut ens kesänä taas maastoihin =)
on täällä maastokisat aina tuolla "radoilla" eli ei tässä lähimaillakaan. ja varsinainen ratakin on kaukana.
 

Yhteistyössä