Meille tulee neljäs tyttö!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Meille tulee neljäs tyttö, naurattaa vain kun on tupa tyttöjä täynnä. Mies on ihan kauhuissaan. Onhan tämä hassua että meille tulee vain tyttöjä.

Voiko olla että jotkut saa vain tyttöjä ja jotkut poikia. Enempää lapsia ei tuu vaikka mies salaa kai toivoi poikaa..

[QUOTE="vieras";28687800]Meille tulee neljäs tyttö, naurattaa vain kun on tupa tyttöjä täynnä. Mies on ihan kauhuissaan. Onhan tämä hassua että meille tulee vain tyttöjä.

Voiko olla että jotkut saa vain tyttöjä ja jotkut poikia. Enempää lapsia ei tuu vaikka mies salaa kai toivoi poikaa..[/QUOTE]

Pojan ja tytön todennäköisyys on noin 50 %, joten ei tuo tyttö mitenkään ihmeellinen tapaus ollut. Ihan yhtä hyvin olisi voinut tulla poika!

Ihanaa onnittelut! Meillä kolme tyttöä ja olen todella onnellinen näin vaikka joskus nuorempana haaveilenkin pojasta. En edes haluaisi enää saada poikia kun tyttöjen kanssa niin ihanaa. Teini-ikä voikin olla vanhempien naurut vähissä...

Pojan ja tytön todennäköisyys on noin 50 %, joten ei tuo tyttö mitenkään ihmeellinen tapaus ollut. Ihan yhtä hyvin olisi voinut tulla poika!

Ei se ihan näinkään mene. Jos on kaksi tyttöä (muistaakseni kaksi), niin on suurempi todennäköisyys että kolmaskin on tyttö jne. Joillain miehillä voi olla enemmän toimivia siittiöitä toisessa sukupuolessa. Eli esim. poikasiittiöt voivat olla jotenkin viallisia tai "laiskoja".

Onnea, täällä äitillä 1 poika ja 3 tyttöä, poika on edellisestä liitosta ja tytöt uudesta ja kyllä mies varmasti toivoisi omaa poikaa =) , mutta jos meillle vielä yksi lapsi suodaan niin onnellisia ollaan vaikka tyttö saataiskin =) . Onnea teille =) !

Onnittelut :)

Mekin tilattiin neljös tyttö, mutta se tilaus ei mennyt perille saakka, sillä ultran mukaan meille onkin tulossa poika :O Mieheni kysyi ultrassam jotta voiko sen vielä vaihtaa, mutta ei kuulemma voinut. Päätettiin silti sitten pitää se :xmas:

Ei se ihan näinkään mene. Jos on kaksi tyttöä (muistaakseni kaksi), niin on suurempi todennäköisyys että kolmaskin on tyttö jne.

Meillä niin, että kahden tytön jälkeen vanhemmat sai pojan. Mä oon kaikista vanhin lapsista. Kaveripariskunta sai keväällä kahden pojan jälkeen tytön. Mutta sitte on tosiaan näitä, että tulee pelkästään tyttöjä tai poikia.

Mäki oon miettinyt tätä, että varmasti joillakin miehillä on enemmän tai paremmat tyttösiittiöt tai poikasiittiöt. Kun on niin paljon näitä, että on vaan tyttöjä tai vain poikia. Kyllähän se todennäköisyys on 50-50, mutta jos aletaan laskemaan todennäköisyyttä neljälle peräkkäiselle tytölle tai pojalle, niin sittenhän se on jo ihan eri luokkaa! Itsellä toinen tyttö tulossa, kolmesta lapsesta ollaan miehen kanssa puhuttu, ja kyllä toivoisin siitä mahdollisesta kolmannesta varmasti sitten poikaa. Mutta se otenåtaan mitä tulee, jokaisesta terveestä lapsesta on oltava kiitollinen! Onnea ap :)

Onnea lapsistasi!
Minä toivon että olen reilun kuukauden päästä käynyt rakenneultran ja saanut samanlaisen tiedon!
Ajatustyötä olen kyllä tehnyt sen eteen että jos onkin poika mutta ihanien tyttöjen joukonjatkoksi vielä yksi,olisi ihanaa. Mieskään ei erityisesti kaipaa poikaa.

Olen aloittajalle kateellinen. Kolmen tytön jälkeen toivoin kovasti neljättä mutta olikin poika. Minulla kesti aika kauan toipua järkytyksestä.
Kyllä tytöillä on ihanasti seuraa toisistaan ja aikuisenakin suunnattomasti iloa. Ei veljen kanssa ole sillä tavalla yhteistä.

[QUOTE="Neljän lapsen äiti";29069103]Olen aloittajalle kateellinen. Kolmen tytön jälkeen toivoin kovasti neljättä mutta olikin poika. Minulla kesti aika kauan toipua järkytyksestä.
Kyllä tytöillä on ihanasti seuraa toisistaan ja aikuisenakin suunnattomasti iloa. Ei veljen kanssa ole sillä tavalla yhteistä.[/QUOTE]

Aivan paskapuhetta. Mun 5 vuotta vanhempi isoveli on aina ollut mulle läheinen. Paljon lapsena on touhattu yhdessä. Aikuisena paras ystäväni ja ollaan tekemisissä joka päivä.

[QUOTE="Neljän lapsen äiti";29069103]Olen aloittajalle kateellinen. Kolmen tytön jälkeen toivoin kovasti neljättä mutta olikin poika. Minulla kesti aika kauan toipua järkytyksestä.
Kyllä tytöillä on ihanasti seuraa toisistaan ja aikuisenakin suunnattomasti iloa. Ei veljen kanssa ole sillä tavalla yhteistä.[/QUOTE]

Pyh sanon minä. Mulla on kaksi siskoa, eli meitä on kolme tyttöä ja sitten on yksi poika. Veljeni kanssa meillä on eniten yhteystä ja veljeni kanssa olen aina ollut eniten tekemisissä.

Yhteistyössä