Meille tulee kolmas poika!

  • Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:
ja mä en tajua et jos susta tuntui silloin pahalta ne osanotot niin miksi haluat tehdä silloin toisille samoin? kyl tää palstalla palstan tavalla on jäänyt ihan itsellesi. Sua on haukuttu ni haluat tehdä sen jollekin toiselle, toivottavasti paransi oloasi
:hug:

ap:lle kehoitus pitää itsensä edelleen ylpeänä ja onnellisena vaikka joidenkin on näköjään pakko yrittää pilata sun onneas. onneks tää on vaan "virtuaalimaailma" ;)
pyysin jo anteeksi. paha päivä, tänne on niin helppo purkaa, kakka olo pois. liiankin helppo.
 
Oikein paljon onnea pikkku-ukkelista!! :D :flower:
Itselläni on vasta yksi poika, mutta pojat on niin kivoja että niitä saisi tulla ilomielin lisääkin :) Ja tyttöjäkin tietty :LOL:

Se on hassua miten ihmiset ajattelevat että lapsia pitäisi olla molempaa sorttia :/ Eikö se nyt ole kaikista ihaninta ja tärkeintä että niitä lapsia yleensäkin saa?
 
tiltu
no johan täällä ollaan taas ärhäkällä päällä!!ja vieläpä aika tosikkoja liikkeellä..
minä taidan olla jotenkin outo, mutten ottanut noita "osanotto" toivotuksia edes tosissani, vaan lähinnä huvitti moinen "huumorin heitto"...ei kait täällä niin tosikkosakkia ole, että kaikki otetaan aina niin pilkulleen?

ja onnea aplle kolmannesta lapsesta!!toivottavasti kaikki menee nappiin :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiltu:
no johan täällä ollaan taas ärhäkällä päällä!!ja vieläpä aika tosikkoja liikkeellä..
minä taidan olla jotenkin outo, mutten ottanut noita "osanotto" toivotuksia edes tosissani, vaan lähinnä huvitti moinen "huumorin heitto"...ei kait täällä niin tosikkosakkia ole, että kaikki otetaan aina niin pilkulleen?

ja onnea aplle kolmannesta lapsesta!!toivottavasti kaikki menee nappiin :)
Tosikkoa tai ei, mutta sanotaan noin sitten huumorilla tai ei, niin se on tosi tyhmää. Mutta vieras jo pyys anteeks niin eiköhän anneta olla.
 
aapee
Noh, olipas tämä poikinut paljon kannanottoja, kun pikaisesti kävin täällä vaan hehkuttamassa. Ihana kuulla että muidenkin poikapoppoiden äidit on onnellisia ukkeleistaan!!! Mä oon vaan jotenkin aina ajatellut että osaan varmaan olla jotenkin parempi äiti pojille, vaikka tiedä häntä, aina välillä niiden kanssa omatunto soimaa....

Kiitos onnitteluista kaikille!!!
 

Yhteistyössä