V
Vimpula
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nohnoh:miten sitä omaa äitiä nimitellään? Millanen muuten on ja millaiset välit teillä? Tarkotan lähinnä onko muuten tavallinen äiti ja mummo lapsilleen, ettei mikään alkoholisti tai muuta kun nimittelet noin.
Huonoa käytöstä toi on äidiltä. Jotenkin vaan tuntuu, että onko hänellä itsellään ollut raskasta teidän kanssa. Tai sitten on peruspessimistinen ihminen, kuten eka vieraskin. Minäkin olen pessimismiin taipuvainen, ajattelen etukäteen missä asiat voisi mennä huonosti, jotta osaan varautua pettymykseen, mutta en nyt sentään käy 20 vuotta eteenpäin ajattelemaan! Johan siinä tulee hulluksi kuka tahansa! Ja sitä kun ei tiedä vaikka lähtö tulisi huomenna, jää ruuanlaitot siihen![]()
Mun äiti ihan hyvä mummo ja nyt vanhemmiten tulen äidin kanssa toimeen. On vaan kovin itsepäinen ja toisaalta huono itseluottamus hänellä. Ja välillä sanoa töksäyttelee. Mulla kävi samalla tavalla kun ilmoitin meneväni naimisiin. Laspsista on ihan iloinnut.
Muuten on ollut hyvät välit. Läheiset. Siksi tämä loukkaakin! Ja kiukuspäissäni nimittelen. Ei äitini lapsiani ole hoitanut, kylässä käynyt kahvittelemassa aina joskus.