Onnea! =) :flower: :hug:
Hhhmmm, vai että neljännen pojan jälkeen tuli tyttö...
Mulla voi olla toivoa... :xmas:
Hhhmmm, vai että neljännen pojan jälkeen tuli tyttö...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:VOI MITEN IHANAAAAAAAAA :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
Onnea levoton :hug:
kiitos :hug: meillä on nyt kaikki :heart:
Kröhöm..ehkä![]()
:heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Onnea! =) :flower: :hug:
Hhhmmm, vai että neljännen pojan jälkeen tuli tyttö...Mulla voi olla toivoa... :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Onnea! =) :flower: :hug:
Hhhmmm, vai että neljännen pojan jälkeen tuli tyttö...Mulla voi olla toivoa... :xmas:
??? Onko sun mieskaverilla 4 poikaa vai tyttöä?
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:onnea =) :flower:
miksi et meinaa uskoa? pitikö sen olla poika vai hä??![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Onnea! =) :flower: :hug:
??? Onko sun mieskaverilla 4 poikaa vai tyttöä?
4 poikaa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:onnea =) :flower:
miksi et meinaa uskoa? pitikö sen olla poika vai hä??![]()
No sanotaanko että 4 pojan jälkeen ei enää osaa odottaa kuin poikaa =)
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:4 poikaa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja otan osaa:tytöillä ei tee mitään. niistä ei oo muuta kun harmia.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:4 poikaa.![]()
No mä jo kanssa aattelin että et kai poikaa toivo. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Tytöt rules! :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja otan osaa:tytöillä ei tee mitään. niistä ei oo muuta kun harmia.
Niinpä, ei voi suakaan kyllä mitenkään kehua.
Alkuperäinen kirjoittaja Rinsessojen äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja otan osaa:tytöillä ei tee mitään. niistä ei oo muuta kun harmia.
Niinpä, ei voi suakaan kyllä mitenkään kehua.
Niinpä, ei varmasti jos äitikin ois jo norsun v*tulla.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ahaa:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Tytöt rules! :flower:
ai, onko sulla niitä paljonkin? onhan ne miehille hyväks![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja ahaa:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Tytöt rules! :flower:
1 kultakimpale. Mutta jos saisin lisää lapsia niin ehdottomasti toivoisin tyttöjä lisää. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Tytöt rules! :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja ahaa:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Tytöt rules! :flower:
1 kultakimpale. Mutta jos saisin lisää lapsia niin ehdottomasti toivoisin tyttöjä lisää. :heart:
siks varmaan ookkin yh, ei miehet jää tyttöjen takia, ei miehet tyttöjä halua![]()