Meille syntyi sunnuntailapsi =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jonteri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jonteri

Jäsen
01.10.2006
303
0
16
Kolmas ihana tyttö :heart:

Kaasulla olin alusta loppuun, 20min ennen kun tyttö tuli ulos, kätilö alkoi laittaa akupunktioneuloja, vaikka sanoin että vauva on kyllä ihan just tulossa. Kätilö siihen että "sä olit kuule 1,5 tuntia sitten auki vain 5 senttiä, joten ei se vielä synny". Laittoivat neuloja ja sanoivat että koitas nyt olla rentoana vaan, kun en pystyny keinutuolissa paikallani istumaan :o Sitte sanoin aika tiukkaan sävyyn että se on nyt sellanen juttu että tää tulee ulos... no, "hyppäsin" sängylle ja kun kätilö koitti kohdusuuta, sanoi ihan äimänä että, - no juu, kyllä tää nyt tosiaan tulee"

Meni 2 minuuttia, ja kerran ponnistin, ja ihana pieni kirppu oli maailmassa :D

Mä kun luulin että äitiä kuunnellaan synnytyksessä :whistle: Mut mitä mä synnyttämisestä tietäisin, sehän oli vasta mun kolmas kerta, ja tällä keski-ikäisellä naisella niitä on takana varmaan satoja :|

Anyway, hyvä synnytys, ei tikkauksia tms. ja ihanaakin ihanampi palkinto sylissä :heart:

Kiitos paljon kaikille ! =) Isäntä on tyytyväinen kun sai taas prinsessan ja minä kun saan kierrättää miljoonat tyttöjen vaatteet. Varsinkin kun vaihdettiin bensasyöppöön tila-autoon, pitää edes jostain tinkiä, ja kierrättää :ashamed:

966866qire797jbw.gif

Onnea Onnea =) :flower:

Se on muuten kumma ku kätilöt luulee tietävänsä paremmin että millon se tulee pihalle vaikka toinen huutaa tyyliin että nyt se tulee pakko ponnistaa ni kätilö meinaa just tohon tyyliin että ei ei, se ei voi tulla vielä koska sä olit vasta 5cm auki. Eihän siihen tarvita ku pari kunnon supistusta ni voip olla auki täysin. Enkä tietenkään kaikkia kätilöitä tarkota vaan välillä näitä juttuja kyllä kuulee...

Esim mulla oli 7cm auki ja meinasivat laittaa spinaalin ni yks supistus ja 10cm auki ja pihalle :D

Yhteistyössä