Kolmas ihana tyttö :heart:
Kaasulla olin alusta loppuun, 20min ennen kun tyttö tuli ulos, kätilö alkoi laittaa akupunktioneuloja, vaikka sanoin että vauva on kyllä ihan just tulossa. Kätilö siihen että "sä olit kuule 1,5 tuntia sitten auki vain 5 senttiä, joten ei se vielä synny". Laittoivat neuloja ja sanoivat että koitas nyt olla rentoana vaan, kun en pystyny keinutuolissa paikallani istumaan
Sitte sanoin aika tiukkaan sävyyn että se on nyt sellanen juttu että tää tulee ulos... no, "hyppäsin" sängylle ja kun kätilö koitti kohdusuuta, sanoi ihan äimänä että, - no juu, kyllä tää nyt tosiaan tulee"
Meni 2 minuuttia, ja kerran ponnistin, ja ihana pieni kirppu oli maailmassa
Mä kun luulin että äitiä kuunnellaan synnytyksessä
Mut mitä mä synnyttämisestä tietäisin, sehän oli vasta mun kolmas kerta, ja tällä keski-ikäisellä naisella niitä on takana varmaan satoja :|
Anyway, hyvä synnytys, ei tikkauksia tms. ja ihanaakin ihanampi palkinto sylissä :heart:
Kaasulla olin alusta loppuun, 20min ennen kun tyttö tuli ulos, kätilö alkoi laittaa akupunktioneuloja, vaikka sanoin että vauva on kyllä ihan just tulossa. Kätilö siihen että "sä olit kuule 1,5 tuntia sitten auki vain 5 senttiä, joten ei se vielä synny". Laittoivat neuloja ja sanoivat että koitas nyt olla rentoana vaan, kun en pystyny keinutuolissa paikallani istumaan
Meni 2 minuuttia, ja kerran ponnistin, ja ihana pieni kirppu oli maailmassa
Mä kun luulin että äitiä kuunnellaan synnytyksessä
Anyway, hyvä synnytys, ei tikkauksia tms. ja ihanaakin ihanampi palkinto sylissä :heart: