T
Täysin uupunut
Vieras
Alkaa jo ihan oikeasti ottaa päähän. Meillä 3 lasta ja omakotitalo. Nyt viime aikoina sukulaiset ovat tulleet kaukaa " auttamaan" pidemmäksi aikaa. Tämä "auttamaan" tarkoittaa siis sitä, että meillä löhöillään viikkoja. Nyt esim. anoppi on kaksi viikkoa. Appiukko oli kolme viikkoa helmi-maaliskuussa. Äitinikin oli tässä keväällä yhden pätkän ja ihan sama meno kaikilla. Appiukosta eniten apua. Tekee sentään jotain, käy kaupassa ja vie esikoista eskariin. Muut vaan kirjaimellisesti lukee lehtiä ja nukkuvat tai istuvat sohvalla.
En vaan jaksa! Olenko täysin kohtuuton? Viimeksi kun äidille mainitsin, että kyllä täällä voi oikeasti minua myös auttaa, vaikka lukemalla lapsille tai viemällä niitä ulos että saan ruoat tehtyä, niin suuttui todella kovasti
sen jälkeen hyvä kun on edes soittanut.
Me ollaan täysihoitola. Tekisi mieli itkeä. Olen valvonut vauvan kanssa kohta vuoden ja sitten vielä kaikki sukulaisten täysihoidot päälle. Kukaan ei persettään nosta sohvasta
En vaan jaksa! Olenko täysin kohtuuton? Viimeksi kun äidille mainitsin, että kyllä täällä voi oikeasti minua myös auttaa, vaikka lukemalla lapsille tai viemällä niitä ulos että saan ruoat tehtyä, niin suuttui todella kovasti
Me ollaan täysihoitola. Tekisi mieli itkeä. Olen valvonut vauvan kanssa kohta vuoden ja sitten vielä kaikki sukulaisten täysihoidot päälle. Kukaan ei persettään nosta sohvasta