meille saapuu teinilauma =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nöppönen

Aktiivinen jäsen
13.05.2005
22 173
1
36
huomenna tulee serkku pääsiäispyhiksi vierailemaan siskonsa ja siskon poikaystävän kanssa. ruokia yritän miettiä et mitkä maistuis ja olis suht nopeita valmistaa. meillä harvemmin tuota teini-ikäistä porukkaa on pidemmän aikaa kylässä niin jännittää vähän millaisia määriä menee ruokaa. =)

Alkuperäinen kirjoittaja naana:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
En mie tiä mut tämä meillä kylästelevä raskaana oleva teini ainaki syö meät vararikkoon :laugh: Koko ajan jotaki suussa. :D

onko kyseessä teidän oma lapsi? :whistle:

Siis minun sisko.... =)

minkä ikäinen hän on?

17

Alkuperäinen kirjoittaja Sudenkorento:
mä kuvittelisin taas ettei teinityttö syö juuri mitään... hiukan jotain salaatinlehteä pipeltää... poikaystävä onkin sitten toinen juttu :)

no tää nuorempi kyl ainakin syö.. (oli jo joulun aikaan kylässä). mut tuosta isosiskostaan en tiedä enkä varsinkaan siitä 18w jätkästä ketä en oo ikinä nähnyt :D

En mie tiä mut tämä meillä kylästelevä raskaana oleva teini ainaki syö meät vararikkoon :laugh: Koko ajan jotaki suussa. :D

Siis minun sisko.... =)

minkä ikäinen hän on?

17

ja on jo nyt paksuna? oliko raskaus suunniteltu vai vahinko? veikkaampa että vahinko, mutta lapsi on ihana asia. onnea :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja baaliosa:

Siis minun sisko.... =)

minkä ikäinen hän on?

17

ja on jo nyt paksuna? oliko raskaus suunniteltu vai vahinko? veikkaampa että vahinko, mutta lapsi on ihana asia. onnea :flower:

No vahinko oli joo, ehkäsy pettäny. Sitä sattuu. Onneksi tuo sisko ei mikään lapsellinen tapaus ole, hyvin on vastuunsa kantanu ja tuleva isäki ihan ok, mitä olen kerran sen tavannu. Vauva on ihana asia, siskolla kuitenki hyvä tukiverkko joten ei tartte yksin selvitä kaikesta.