meilläpä alkoi hyvin isänpäivä:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aaarrrgggggg
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aaarrrgggggg

Vieras
kerrankin kun olis saanut nukkuu pitkään työkaveri soitti jo 7.30 ja halus kyydin töihin... siis ihan oikeesti tarkoittaaks se et oon äitiyslomalla et oon yleinen TAKSIkuski työkavereille..( ei o siis eka eikä varmaan vika kerta ku työkaverit soittaa mulle ku ne tarvii kyydin töihin tai baariin..jnejne) ÄRSYTTÄVÄÄÄÄ... meni fiilikset ku oli tarkoitus herättää mies vähän romanttisemmin ku tolla puhelinäänellä...

anteeks oli pakko päästä höyrut pihalle.. nyt aamupalan valmistukseen..jospa tää päivä viel tästä..:D

Et kai mennyt! Mä olisin kyllä sanonut että menee muulla kyydillä että en lähde kuskiksi.

Puhelimen voi myös sulkea? Laittaa äänettömälle? Jättää vastaamatta?

Ihmiset on unohtanut moiset ominaisuudet...eihän sitä aina tartte olla tavoitettavissa. Toi siis menee musta ihan sun omaan piikkiin. Käännetään vähän sanontaa...Se ei ole tyhmä joka yrittää vaan se joka vastaa

Miksi ihmeessä sitten kyyditset työkavereitasi? Tottakai he käyttävät sinua taksikuskina, jos kerran olet hommaan suostunut. Sitä saa mitä tilaa.

Minulle ei olisi tullut mieleenkään tehdä tuollaisia palveluksia tutuilleni äitiyslomalla. Kädet oli muutenkin täynnä töitä vauvan takia ja univelkaa riitti.

Kai nyt edes sanoit suusi puhtaaksi työkaverillesi? Vai oletko sellanen lammas, joka näyttelee edessäpäin hymyä ja kiukuttelee sitten myöhemmin itsekseen, kun ei ole saanut suuta auki silloin kuin olisi pitänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Audimies:
Ehheee päivän paras provo tähän mennessä

Ei tää nyt välttämättä provo oo. Itsekin tunnen yhden ihmisen jolta työkaverit pummii kyytiä vähän väliä.

Ap: Kannattaa varmaan sanoa niille työkavereille ettet kuskaa enää ketään vaan haluat mm. nukkua aamuisin kun vielä saat.

Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:
Miksi ihmeessä sitten kyyditset työkavereitasi? Tottakai he käyttävät sinua taksikuskina, jos kerran olet hommaan suostunut. Sitä saa mitä tilaa.

Minulle ei olisi tullut mieleenkään tehdä tuollaisia palveluksia tutuilleni äitiyslomalla. Kädet oli muutenkin täynnä töitä vauvan takia ja univelkaa riitti.

Kai nyt edes sanoit suusi puhtaaksi työkaverillesi? Vai oletko sellanen lammas, joka näyttelee edessäpäin hymyä ja kiukuttelee sitten myöhemmin itsekseen, kun ei ole saanut suuta auki silloin kuin olisi pitänyt.

Nimenomaan, ja sanoa voi ihan nätistikin. Jälkikäteen kiukuttelu ei taida kantautua työkaverin korviin...

joo siis en mennyt... mut puhelimeen oli jäänyt vahingos äänet päälle...:S mut nyt ne on sit pois päältä ja PYSYY koko pvänä....harmittaa vaan ku ei pelkästään mun pvä mennyt pilalle ku koko perheen....kerrankin esikoinen nukkui pitempää ku 7...:S

tiedän että olen liian kiltti ja kyllä olen niitä työkavereita/ kavereita välil töihin heittänyt jos ei ole ollut muita suunnitelmia/ olen ollut autolla liikenteessä...mut nyt ärsyttää vaan se että soitetaan aamulla aikaisin...ja ku todellakin on isänpäivää...
ja todellakin tein työkaverille asian selväks et en ole kauhean iloinen hänen aamusoitosta.. harmittaa vaan ku tuli sit suutuspäissä ehkä sanottu vähän pahasti...:S

Yhteistyössä