Meillähän oli se, että mies jätti melkein 5veen nukkumaan kotiin!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja idiootin vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

idiootin vaimo

Vieras
MInun tietämättä, olin siis itsekin nukkumassa, mutta en tiennyt lapsen jäävän ja tein silloin yövuoroa eli nukuin tosi sikeästi.

Mies sanoi, että voi luottaa ettei lapsi lähde ulos yksinään, kun ei ole ennenkään sitä tehnyt.

No, eilen samainen lapsi yritti yksin häipyä pihalle ja kun kysyin mistä on kyse, niin kuuta oli menossa kuulemma katsomaan!!!

Arvatkaa onko mies kuullut kuinka hyvin voi luottaa tuon ikäisen yksin kotiin nukkumaan????????

Alkuperäinen kirjoittaja hoplop:
Mihin se miehes sit oli lähteny?

Töihin!!! Meillä oli lapsenvahti, mutta isompi ei jaksanut lähteä ulos lapsenvahdin kans, niin mies päätti että jääköön alakertaan nukkumaan (minä nukuin yläkerrassa) ja lapsi oli 2,5h "yksin".

Siis olit kotona, mutta nukuit?
No ehkä miehesi ajatteli, että voi jättää teidät turvallisin mielin jättää keskenään nukumaan.
On meilläkin käynyt noin ollaan lasten kanssa oltu nukkumassa niin mies on lähtenyt naapuriin istumaan iltaa, kun on yksin tylsistynyt ja naapuri on soittanut ja pyytänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:
mites se lapsenvahti sen sitte suvaitsi jättää kotiin ja ola niin kauan ulkona. huono oli lapsenvahtikin... mut tosiaan sul on tekemistä että saat miehen järkiinsä.

Lapsenvahti toimi miehen ohjeiden mukaan eli en osaa lapsenvahtia syyttää.

Meillä tuo mies on sellainen, että aina kun se saa "ideoita" voi olla varma, että jotain tyhmää on luvassa.

Alkuperäinen kirjoittaja iipa:
Siis olit kotona, mutta nukuit?
No ehkä miehesi ajatteli, että voi jättää teidät turvallisin mielin jättää keskenään nukumaan.
On meilläkin käynyt noin ollaan lasten kanssa oltu nukkumassa niin mies on lähtenyt naapuriin istumaan iltaa, kun on yksin tylsistynyt ja naapuri on soittanut ja pyytänyt.

Joo, mutta jos yövuoron jälkeen menen aamulla nukkumaan ja en tiedä lapsen olevan kotona edes, niin kyllä siinä miehellä järki pettänyt.

Vaikka heräisin en osaisi kaivata lasta, jonka en edes tiedä olleen kotona.

Jäi sellainen tunne, ettei kohta uskalla edes alkaa nukkumaan töiden jälkeen.

Yövuorosta tulleen yöunet alkavat aamulla ja nukun sikeästi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Töihin!!! Meillä oli lapsenvahti, mutta isompi ei jaksanut lähteä ulos lapsenvahdin kans, niin mies päätti että jääköön alakertaan nukkumaan (minä nukuin yläkerrassa) ja lapsi oli 2,5h "yksin".

Siis päivällä oletan? No se muuttaa asian.
Mä luulin ensin et olitte illalla menneet nukumaan ja miehesi oli lähtenyt jonnekin käymään.
Mut mua hieman ihmetyttää miksi tuon ikäinen nukkui päivällä niin pitkään oliko kipeä? *kateellisena kun ei noi meidän suostu muuten päiväunia nukkumaan vaikka selvästi välillä ne tarvitsivatkin*

Lapsenvahti oletettavsti tiesi tilanteen eli et sinä nukut ja lapsi on siis "yksin" ilman aikuisen valvontaa.?

Alkuperäinen kirjoittaja iipa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Siis päivällä oletan? No se muuttaa asian.
Mä luulin ensin et olitte illalla menneet nukumaan ja miehesi oli lähtenyt jonnekin käymään.
Mut mua hieman ihmetyttää miksi tuon ikäinen nukkui päivällä niin pitkään oliko kipeä? *kateellisena kun ei noi meidän suostu muuten päiväunia nukkumaan vaikka selvästi välillä ne tarvitsivatkin*

Lapsenvahti oletettavsti tiesi tilanteen eli et sinä nukut ja lapsi on siis "yksin" ilman aikuisen valvontaa.?

Aamulla nukkui jotain klo 7-> on vaan tottunut nukkumaan pitkään aamuisin nyt joulun aikaan.

Lapsenvahti tiesi totta kai, mutta vastuu on miehellä tuosta päätöksestä.

Yhteistyössä