Meilläkin teki!

• Viestiketjun aloittaja mutta ei mahda mitään
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja mutta ei mahda mitään:
Juuri noin Nyt harmaana, se voi olla toisillekin helpotus ja ainakin itselleen kun ei jaksa. Kun on köyhää, ei saa lapsille kaikkea tarpeeksi on se apu itselle ja lapsille.
Kun on köyhää? Voi vittu. Meinaaksä että rahan takia pitäis ittensä tappaa? Hyi helvetti. Miks rahasta on tehty niin tärkeätä?

Kyllä ne lapset äitiänsä kaipaa enemmän ku pleikkaria.

Ehkä Nyt Harmaana tapauksen ymmärrän, mutta että pienten lasten äiti? Se ei helpota ketään.

Ja kuolema ei tule kiltisti, vaikka sen yrittäisi kuinka lempeästi tehdä. Se on silti väkivaltaa ja se sattuu.
Miksi tuomitset täällä toisia? Jos sinä olet vielä rintaimetyksen euforiassa (olin itse aina tosi iloinen ja tarmokas myös kun imetin) niin oikeasti, elämä voi viedä mehut. ja jatkuva kituuttaminen siinä iässä kun lapset kuluttavat, on raskasta. mikä sinä olet muita tuomitsemaan ja arvostelemaan?
Meillä on köyhää. Ja siskoni aviomies, kämppis, lähestulkoon veli minulle, kuoli äskettäin. Sen takia vituttaa ihmiset jotka rahan takia vie itteltänsä hengen.

Sä et mua tai mun elämää tunne tai tiedä, joten turpa tukkoon ja vähän äkkiä.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mutta ei mahda mitään:
Mutta joillekin se on ainoa ulospääsy, sinulla ollt ehkä helpompaa.
mitä sitä täällä palstalla lässyttämään. teet niinkuin parhaaksi näet, etkä hae täältä säälipisteitä.piste.

Kellään ei ole sisäänrakennettua tuskamittaria toisten tuskaa ja ahdistusta mittaamaan. Joten ei voi sanoa että "no meilläkin on ollut vaikeaa mutta ei tuntunut missään niin ei sullakaan pitäisi tuntua" . Tuomitseminen ei auta YHTÄÄN KETÄÄN.

Yhteistyössä