Meillä tapahtui jotain omitusta yöllä

joskus viime yönä meidän makuhuoneen telkkari meni itsetään päälle, ja nyt en tarkoita että olisi kaukosäätimestä painettu vaan vaan ihan telkkari nappulasta.Avatessa telkkari pitää sellaisen hassun avaus äänen, johon mä heräsin.

Meillä on tässä asunnossa kyllä kuulunut outoa kolinaa aina silloin tällöin, ja kerran mies on yksin kotona ollessa huomasi että mun kahvikupissa pyöri lusikka itsekseen.

Itse olen sammuneen telkkarin näytöstä nähnyt hahmon seisovan meidän keittiön ovella useasti.

en siis pelkää tai mitään mutta toi telkkarin avautuminen kyllä pistää miettimään että mistä johtuu. :eek:
 
luonnollista
Meillä on kans ihan uudessa rivarissa tapahnu kaikenlaista kummaa, mut yleensä niille on lopulta löytynyt joku luonnollinen selitys. Pari kertaa on olohuoneen telkku auennu itestään. Toisella kerralla samaan aikaa alkoi tytön läppäri möykkämään. Jotain karmeeta musiikkia kuulumaan vaikka oli läppä kiinni. Tv ei sammunu kaukosäätimestä eikä mitenkään reagoinu säätimeen eikä tv:n omiin kosketusnäppäimiin. Piti nyhtää piuhat seinästä ja läppäri piti sammuttaa väkisin. Tolle tapaukselle ei ole varmistettua luonnollista selitystä, mutta epäilen jotain sähköjuttua.
 

Yhteistyössä