Meillä on niin kylmä, että olen koko päivän

vierailija
Pyydä huoltomiestä tarkistamaan patterit.
Taloyhtiöiden energiansäästö on mennyt liiallisuuksiin. Lämmitetään myöhään illalla, kun ihmiset ovat jo nukkumassa.
Meillä tosiaan lämpenee yöksi. Ei tarvitsisi. Yön sitä on joka tapauksessa peiton alla mutta päivällä on vaikeaa kun pitäisi tehdä etätöitä, kutoa, lukea yms. ja on niin kylmä, että pitää istua villatakki ja huppari päällä.
Mietin jo, että alankin käyttämään toppahousuja sisällä.

Meillä tosiaan lämpenee yöksi. Ei tarvitsisi. Yön sitä on joka tapauksessa peiton alla mutta päivällä on vaikeaa kun pitäisi tehdä etätöitä, kutoa, lukea yms. ja on niin kylmä, että pitää istua villatakki ja huppari päällä.
Mietin jo, että alankin käyttämään toppahousuja sisällä.
Mikä se lämpötila sisällä sitten on? Minä hikoilen, jos lämpötila ylittää +22ºC
Jos olet kuiduilla elävä vegaani, saatat palella silloinkin kun normiruokaa syövä jo hikoilee.
Ympäristösyistä tuo villatakin käyttö viluisilla on ihan toivottavaa, muuten joku muu avaa ikkunan kun talo on liian lämmin.

vierailija
Kuinkas kylmä siellä sit oikein on? Päihitätkö mun enkan +5 astetta? ;) :D Joo, mulla on pörssisähkö, sähkölämmitys ja pakko on ollu laittaa pattereita kiinni välillä, kun hinta huitelee 20 - 30 centissä... Mä olen jo niin karaistunutkin, että +12 --> on jo liian lämmin mun makuun.

vierailija
Älä PA ota itseesi noista höpinöistä. Kyllä minä sekasyöjä mielelläni pitäisin lämpötilan vaikka +25 astetta sisällä. Mutta ei ole varaa. Sisälämpötila ollut koko talven 19 ja koko talven olen palellut. Eli ei johdu kyllä ruokavaliosta viluherkkyys, omenansiementäjä taas vain puhuu mitä sylki suuhun tuo.

Yhteistyössä