Meillä on 100% juppikoti, haluatko kysyä jotain?

  • Viestiketjun aloittaja Mother of all Yuppies
  • Ensimmäinen viesti
ap
Ei ole Tripp Trappia, koska ei ole lapsia. Jos olisi lapsia, niin ostaisin Seimin valmistaman Rinki-syöttötuolin valkoisena. Ikeasta on ostettu iso Hemnes-peili. Massatuotettuja Ikea-tauluja sitävastoin ei kotoamme löydy.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Minkälainen värimaailma on kodissanne? Kenen suunnittelijan huonekaluja suosit? Mitä ja kenen taidetta kodistanne löytyy?
Värimaailma on hiekkaa, mutaa ja lämmintä harmaata. Yhtään maalarinvalkoista seinää ei löydy. Suosin kotimaisia ja pohjoismaisia klassikoita. Taidetta ei kovin paljoa löydy, lähinnä muutama oikean kuvataiteilija-ystävän tekemä vedos. Keittiöstä tosin löytyy kehystetty julistekin.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lapsille ostetaan sitten kaikki mitä haluavat ja koskaan ei kielletä? Onko lapsilta diagnosoitu yksityislääkärillä kehitysongelmia?
Ei ole lapsia ja jos olisi, niin ne kasvatettaisiin kurissa ja nuhteessa :D Juppiuteen kuuluu myös hyvä käytös!
 
mistä näitä.. =)
Eipä kyllä mitenkään erityiseltä kuulosta! Nykyään tavikset pystyy panostaan kotiinsa, jos vain haluavat. Tiedän paljon hyvä käytöksisiä ihmisiä, kylläpä jupit on taviksia.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja mistä näitä.. =):
Eipä kyllä mitenkään erityiseltä kuulosta! Nykyään tavikset pystyy panostaan kotiinsa, jos vain haluavat. Tiedän paljon hyvä käytöksisiä ihmisiä, kylläpä jupit on taviksia.
No uskallan väittää tuon juntti-ketjun pohjalta, että tältä palstalta ei löydy toista yhtä juppia kuin minä. Ja toki taviksetkin pystyvät panostamaan kotiinsa, mutta kyse onkin osaamisesta. Eli millaisia tuotteita ja juttuja tulisi valita, että kodista saa jupin. Haluan myös oikaista sitä väärinkäsitystä, että jupit olisivat jotenkin huonokäytöksisiä eivätkä kasvattaisi lapsiaan.
 
mamma
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Minkälainen värimaailma on kodissanne? Kenen suunnittelijan huonekaluja suosit? Mitä ja kenen taidetta kodistanne löytyy?
Värimaailma on hiekkaa, mutaa ja lämmintä harmaata. Yhtään maalarinvalkoista seinää ei löydy. Suosin kotimaisia ja pohjoismaisia klassikoita. Taidetta ei kovin paljoa löydy, lähinnä muutama oikean kuvataiteilija-ystävän tekemä vedos. Keittiöstä tosin löytyy kehystetty julistekin.
Mutta keiden suunnittelijoiden klassikoita? Haluaisin tietää kuka on tällä hetkellä "in"
 
ap
Ostan mieluummin klassikoita kuin in-juttuja. Suosimistani suunnittelijoista mainittakoon Ilmari Tapiovaara, Seppo Koho, Harri Koskinen (tietyin varauksin), Yrjö Kukkapuro, Ulla Koskinen, Yki Nummi jne. Tuttuja nimiä kaikille kotimaisen designin ystäville.
 
Oot juntti!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Oot juntti:
Jupit ei valitse tuotteitaan itse, sen tehtävän hoitaa sisustussuunnittelija!
Miksi en valitsisi itse, kun kerta osaan? Sisustus on minulle harrastus, olen esteetikko ja nautin kauneuden luomisesta.
Koska jupit ei moiseen kuluta aikaa, niillä on parempaakin tekemistä! ;-)
 

Yhteistyössä