Meillä oli UPEA joulu!

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Kummit, isovanhemmat olivat osanneet ostaa hyvät lahjat. Ja tietysti me vanhemmat kanssa. Pukki oli eri, ku edellisinä vuosina, mutta poika tuumaski, että "Paras pukki mitä meillä on ikinä ollut". Äitini, sisareni ja sisarten lapset oli meillä viettämässä aattoa. Tämmöisiä joulujen pitäs aina olla.
 
Hyvä =) .

Mä en vaan viitsisi toisten ostamia lahjoja alkaa arvioimaan, oliko ne hyviä vai huonoja. Tosi törkeätä itse asiassa, kun toinen on hyvää hyvyyttään jotain mielestään kivaa ostanut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
tietysti TÄRKEINTÄ joulussa on yhdessä olo. Tuo lahjojen "ylistäminen" oli vain "näpäytys" noille jotka narisee kuinka huonoja lahjoja kummit tai joku muu on ostanut.
Sellaista se on, jos on kaiken tottunut saamaan ja oma perse on se tärkein. Asiat ovat liian hyvin, jos on varaa alkaa jostain lahjoista änäämään.

Enkä tarkoita tällä siis sinua, vaan nittä lahjoista marisijoita.
 
Keittiönoita
Meillä myös. Ainoa ikävä puoli olis, ettei esikoinen ollut viettämässä aattoa kanssamme. Hyvää ruokaa, läheisten läsnäolo, tuoksuva kuusi, rauhallista taustamusiikkia, puheensorinaa. Ja kun päivällinen oli syöty, nuoriso huolehti jälkisiivouksesta ja me wanhukset saatiin vaan mukavasti olla möllöttää B) Ihania lahjoja ja sitten hyvissä ajoin enne puoltayötä kuopuksen kanssa kotiin. Mä heräsin tänään jo ennen puoltapäivää, kuopus juuri äsken. Kohta systerille glögille ja sen jälkeen loppupäiväksi kirjojen pariin.
 

Yhteistyössä