Meillä oli tänään sellaset panojuhlat...

että heikompia hirvittäis! :p Aivan ihanata meillä oli. Ihan kaksistaan oltiin jos jota kuta otsikko hämäs...

Meillä on ollu koko tää viikko seksiä enempi ku normaalisti, lähes päivittäin. Tänäänki oli koko päivän puhetta. Saunasta tultuani pyysin miestä trimmaamaan multa puskan. Mentiin sit kylppäriin ja makasin saunapenkin päällä kun se sheivas mua partakoneellaan. Se oliki niin kiihoittavaa, että otettiin heti siinä pikaset. Sit vähän pesastiin ja pidettiin luova tauko. Puolen tunnin kuluttua istutin miehen sohvalle ja nuolin ja imin sen kalua aika mukavin liikkein. ;) Sitte istuin sen syliin naamatusten ja pantiin kunnes siltä tuli. Sitten käännyin toisin päin ja koitettiin hetki sitä. Tuntu tosi hyvältä, mies meni niin vaan niin syvälle että kävi kipeää. Polvetkaan ei mulla kauaa kestäny sitä.

Siirryttiin sit vaakamamboon. Hetki lähetyssaarnaajaa kera suukkojen. Sitten doggie style pitkään ja hartaasti. Sitten olin mahallani peppu pystyssä, kun mies painoi kauan aikaa muuttaen välillä asentoaan ja työntöjä niin että tuntui helvetin hyvälle. Kun meinasin alkaa kuivumaan se kurotti mun mahan ali ja hyväili klittaa. Se sai mun pohjelihakset väpättämään ihan hulluna ja uikutin ihan kamalasti. Samalla se taas jyysti mua ja sitte otti sen käden pois ja taas mentiin. :p Lopuksi vielä vähän lähetyssaarnaajaa. Mun teki mieli nostaa jalat miehen hartioille, mutten viittiny enää ehotella mitään uutuuksia. :whistle:

Lopuksi maattiin sylikkäin hetki. Kysyin mieheltä, että "rakas, olenko koskaan kertonu sulle, että sinulta olen aina saanu elämäni parastsa seksiä". Mies ihmetteli, mitä ihmeen tumpeloita ne muut on ollu. :LOL: Se muuten sanoi tuossa luovalla tauolla että pitäs ajaa parta, mutta tästedes muistaa ikuisesti kuin tuli siillä trmmattua mirriä ja alkaa nyt seisoon aina ku ajaa parran. :LOL:

Mulla oli kikkeli "siellä" sisällä lähes kaksi tuntia yhteen soittoon. Katsottiin telkusta yksi leffa, minä istuin äijän sylissä ja mulla oli koko ajan molo sisällä, ja se pysyi kovana koko ajan. Klitta on vieläkin hellänä, sillä sekin sai käsittelyä koko ajan. Porsastelu loppui siihen, että käsin laukaisin lastin rinnoilleni. Meillä on aika syntistä elämää.

Yhteistyössä