Meillä oli kihlasormukset kaapissa....

  • Viestiketjun aloittaja hennis
  • Ensimmäinen viesti
hennis
Juu eli viikon vähä yli meillä oli kihlasormukset kaapissa kun oli miehen kans pikku välien selvittely. Mutta ollaan käyty perheterapiassa jo yhesti ja toisen kerran ainaki vielä käydään eli kyll tää tästä. Nyt ollaan jo pistetty sormukset takasi sormiin!!Onks muilla samanlaisia kokémuksia? Mulla tuntu et kiinostus seksiin miehen kans vaan jotenki lopahti... eiköhän se siitä... pikku hiljaa... :p =)
 
alannah
No itellä ei oo ihan tuollasta ollu mutta tässä ku olin vielä esikoiseni isän kans, hän piti kihlasormusta kaapissa ja mulla oli sormessa. Hän vain sillon piti sormusta ku oli jokin tapahtuma. Ei ollu niiku yhtää hohtoa siinä avoliitossa. Niiku ite sai olla vain kihloissa. No olihan se jatkualla syötöllä jotain tekemässä mutta silti se ei ollu mittää... kivaa...
 
Me päätettiin mennä perheneuvolaan enää kerran. Miehen pää on mennyt sekasin aivan täysin, ei tiedä enää yhtään mitä haluaa. Mutta jokatapauksessa se tilanne on jo saatu siellä hoidettua, miksi sinne alunperin lähdettiin joten hyvä näin. Odotan edelleen sormustani takaisin. Hyvä Hennis että teillä selviää tilanne. =) =)
 

Yhteistyössä