Meillä menee todella hyvin! Rakkautta on paljon ja kaikesta voi puhua. Olemme toistemme sielunystävät.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:teillä nïin huonosti ettette riitä toisillemne enää?
Niin, sitähän ei tässä elämässä voi millään estää, jos niin käy. Jokainen voi rakastua, vaikka eläisi missä ja millaisessa suhteessa...Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mitä sitten, jos teistä jompikumpi rakastuu tulisesti?
joo, niin varmaan.... ihan tosi rakkautta on kun pitää mennä toisen sänkyynAlkuperäinen kirjoittaja ap:Meillä menee todella hyvin! Rakkautta on paljon ja kaikesta voi puhua. Olemme toistemme sielunystävät.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:teillä nïin huonosti ettette riitä toisillemne enää?
Aika iso riski siihen rakastumiseen, jos seksiä saa harrastella monen ihmisen kanssa. Paljon isompi riski, kuin että rakastuisi vaikka liikennevaloissa vastaantulijaan.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Niin, sitähän ei tässä elämässä voi millään estää, jos niin käy. Jokainen voi rakastua, vaikka eläisi missä ja millaisessa suhteessa...Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mitä sitten, jos teistä jompikumpi rakastuu tulisesti?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Niin, sitähän ei tässä elämässä voi millään estää, jos niin käy. Jokainen voi rakastua, vaikka eläisi missä ja millaisessa suhteessa...Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mitä sitten, jos teistä jompikumpi rakastuu tulisesti?
Et sä voi estää sitä, et miehes rakastuu toiseen, jos niin vaan käy!! Ihmisiä on erilaisia ja meille vapaus on tärkeää. Emme silti loukkaa ketään.Alkuperäinen kirjoittaja Sara:Mä en ymmärrä, että jos rakastaa toista miksi haluaa kolmatta? Mä en ikinä kestäis ajatusta, että mies kävis pökkimässä muita, pelkäisin aina, etä se rakastuu niihin
Mutta kyllä tuollainen vapaa suhde antaa siihen vielä paremmat mahdollisuudet. Ei toimisi meillä, en voisi antaa kenenkään vieraan miehen koskea minuun siinä mielessä, EN HALUA. Enkä halua myöskään että mieheeni kosketaan tai että hän nussisi jotain toista.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Niin, sitähän ei tässä elämässä voi millään estää, jos niin käy. Jokainen voi rakastua, vaikka eläisi missä ja millaisessa suhteessa...Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mitä sitten, jos teistä jompikumpi rakastuu tulisesti?
Huomattavasti pienemi riski on rakastua ulkopuoliseen, kun välttää sellaisia tilanteita (eli vapaata suhdetta).Alkuperäinen kirjoittaja ap:Niin, sitähän ei tässä elämässä voi millään estää, jos niin käy. Jokainen voi rakastua, vaikka eläisi missä ja millaisessa suhteessa...Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mitä sitten, jos teistä jompikumpi rakastuu tulisesti?
joo joo ap uskokoon ken haluaa...Alkuperäinen kirjoittaja ap:Et sä voi estää sitä, et miehes rakastuu toiseen, jos niin vaan käy!! Ihmisiä on erilaisia ja meille vapaus on tärkeää. Emme silti loukkaa ketään.Alkuperäinen kirjoittaja Sara:Mä en ymmärrä, että jos rakastaa toista miksi haluaa kolmatta? Mä en ikinä kestäis ajatusta, että mies kävis pökkimässä muita, pelkäisin aina, etä se rakastuu niihin
En tietenkään, mutta en halua ainakaan sitä edesauttaa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Et sä voi estää sitä, et miehes rakastuu toiseen, jos niin vaan käy!! Ihmisiä on erilaisia ja meille vapaus on tärkeää. Emme silti loukkaa ketään.Alkuperäinen kirjoittaja Sara:Mä en ymmärrä, että jos rakastaa toista miksi haluaa kolmatta? Mä en ikinä kestäis ajatusta, että mies kävis pökkimässä muita, pelkäisin aina, etä se rakastuu niihin