Meillä menee vuodessa ruokakauppaan 9819,95e

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
miten saa meneen noin paljon
meillä menee kolmihenkisessä taloudessa kaikki market-ostokset ja käytännössä kaikki muutkin ruokakauppaostokset + satunnaiset kahvilakäynnit 500 euron molemmin puolin kuussa ja mun mielestä siinä olisi runsaasti karsimisen varaa, jos alkaisimme säästämään. Esim ostamme paljon luomua.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja miten saa meneen noin paljon:
meillä menee kolmihenkisessä taloudessa kaikki market-ostokset ja käytännössä kaikki muutkin ruokakauppaostokset + satunnaiset kahvilakäynnit 500 euron molemmin puolin kuussa ja mun mielestä siinä olisi runsaasti karsimisen varaa, jos alkaisimme säästämään. Esim ostamme paljon luomua.
Meillä tekee aika paljon korvikkeet, vaipat, soseet... Mutta toki olis hirveästi karsittavaa :)
 
Piti laskea ja tarkistaa tuolta bonustililtä. Et tänä vuonna menny 500 enempi ku viimevuonna. Ja yhteensä n. 8500 ?. n. 700 kuukaudelle.
7 henkeä+ iso koira. Kaks vaipoissa.

Ku vielä laskee et moni muukin on noussu niin kyllä saa maksaa.
 
vieras
Meillä menee kuukaudessa 400e-500e ruokakauppaan, siihen kuuluu myös vessapaperit, pesuaineet yms. ja kahden lapsen vaipat.
Olemme 5-henkinen perhe.

Ostamme paljon tarjouksesta, teemme itse mahdollisimman paljon mukaanlukien leivät yms. Uskon että pärjättäisi 200e/kk kun siirryttäisi kokonaan kestiksiin ja lopetettaisi karkin yms. turhan ostaminen.
 

Yhteistyössä