Meillä ei riidellä joulusta =) (vastine toiseen ketjuun)

Olen ilmoittanut olevani joka joulu omien vanhempieni luona, jonne tulee sisarukseni lapsineen, tätini, enoni, serkkuni jne jne. Olen myös sanonut miehelle, että jos haluat mennä vanhempiesi luo, siitä vain. Emme lasten kanssa tule jokatapauksessa. Omat vanhempani ovat lapsillemme läheisiä ja ovat paljon tekemisissä. Näin ollaan menty jo vuosia

Kun ei anoppilan porukka ole muutenkaan lapsista kiinnostuneita, miksi minä rahtaisin lapsia sinne tekopyhästi jouluaattona..Mies ei ole vastaan pistänyt, kun tajuaa itsekin asian olevan näin.
 
Ei meilläkään. Lapsettomalla ja parisuhteettomalla on luvattoman helppoa tällaiset asiat. Jouluna(kin) olen tietokoneella, kuuntelen musiikkia ja luultavasti tissuttelen. Aattoiltana kaverin kanssa pubiin. Joulupäivä menee sitten nukkuessa.

Muoks: Omilla vanhemmillani vierailen mieluiten muulloin kuin jouluna. Siellä joulua vietetään oikein kunnolla, perinteisin menoin ja kun en ole joulufani, niin...
 
no
meillä ollaan vuorottain. Ollut ihan hyvä ratkaisu. En voi vaatia mieheltä ettei saa olla perheensä kanssa aattoa, ja ei hän vaadi minulta. Eipä tulisi mieleen tapella tuosta asiasta :)
 

Yhteistyössä