Meillä ei oo enää vauvaa ;)

Kävin ostaan Lindexiltä baby-vaatteita meidän taaperolle lapsilisän kunniaksi. Vähän siistimpää kerhovaatetta! Tais vaan olla viimeinen kerta kun sieltä ostettiin, kun koot loppui. Sii meillä ei enää olekaan vauvaa :( Pari bodyä ja housut ostin kun siellä oli taas kolmas babytuote kaupan päälle-kampanja.
 
tiipah
Tuskin kukaan nyt silmäniskuhymiötä silloin aloituksessa käyttäisi! Minulla oli muuten samanlainen ajatus, kun ap:lla, kun kävin viimeksi ostamassa 2,5v pojalle vaatteita. Piti ostaa "jo" 92cm vaatetusta, joka löytyikin isojen lasten puolelta. Ei siis enää vauvapuolelta...
 
Mä taas ostin pian 3v täyttävälle "vauvalleni" pari bodya kun on oikeastaan ainoita mist löytyy viel 92cm. Eipä niitä muuten tule käytettyä mut pihalla peuhatessa on käteviä niin ei nouse paita ylös.
 
Noh... onhan se jo niin omatoiminenkin että ei enää paljon vauvanelkeitä muutenkaan, mitä nyt tississä vielä roikkuu välillä. Mutta bodeja ei sit vissiin enää saa yli 86 senttisenä? Näin talviaikaan minusta ainakin ehdoton, ettei pääse selkä paljaaksi palelemaan.
 
hohoh
Alkuperäinen kirjoittaja tiipah:
Tuskin kukaan nyt silmäniskuhymiötä silloin aloituksessa käyttäisi! Minulla oli muuten samanlainen ajatus, kun ap:lla, kun kävin viimeksi ostamassa 2,5v pojalle vaatteita. Piti ostaa "jo" 92cm vaatetusta, joka löytyikin isojen lasten puolelta. Ei siis enää vauvapuolelta...
Mistä lähtien 2,5 muka vauva ois missään mielessä!!!!Taitaa tosin aika pienikokoinen olla jos "vaan" ton kokosia menee...
 
vieras
Meillä kans tuo vaihe menossa. Onneksi sain hyödyntää Lindexin tarjouksen kun ostin kaverin vauvalle lahjoja :) Meillä vielä kaiken lisäksi poika, ja tuntuu, että vauvaiän jälkeen pojat puetaan miehiksi :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä kans tuo vaihe menossa. Onneksi sain hyödyntää Lindexin tarjouksen kun ostin kaverin vauvalle lahjoja :) Meillä vielä kaiken lisäksi poika, ja tuntuu, että vauvaiän jälkeen pojat puetaan miehiksi :(
Totta! Tosi tylsiä ja synkkiä vaatteita, mustaa ja harmaata ja tummansinistä :$
 
bodien koot
Oon etsinyt myös isoja bodyja ja teille muillekin niitä kaipaileville tiedoksi, että Lindexillä on osassa malleja koot 92cm asti. Samoin Marimekon raitabodyissa on perusväreissä koot 90cm asti. Tosin viimeksi käydessä myyjä kertoi, että niiden valmistuksen lopettamista pohditaan...
 
Meillä on neiti kohta 3vee käyttänyt viimeksi koko 92 joskus puolitoista vuotiaana... Nyt menee koko110, että piiitkä likka on..

Ja noista bodeista, löytyy niitä vielä 98 kokoakin, jos on tarvetta... Ainakin euromarketin lastenvaatemallistoista löytyy tuota kokoa
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maniokki:
argh, oon kyllä sitä mieltä et se oli alunperin surullinen, mutta ap vaihto sen iloiseksi!
Niin vaihdoin, kun en halunnut tosiaankaan aloituksellani kenenkään mieltä järkyttää. Anteeksi herkiltä lukijoilta, jotka ehtivät järkyttyä! Korjasin mokani alle minuutissa. :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Maniokki:
argh, oon kyllä sitä mieltä et se oli alunperin surullinen, mutta ap vaihto sen iloiseksi!
Niin vaihdoin, kun en halunnut tosiaankaan aloituksellani kenenkään mieltä järkyttää. Anteeksi herkiltä lukijoilta, jotka ehtivät järkyttyä! Korjasin mokani alle minuutissa. :)
hahah ok, koska olin melkeen 100% varma että se oli surullinen!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Wilpuri:
Meillä on neiti kohta 3vee käyttänyt viimeksi koko 92 joskus puolitoista vuotiaana... Nyt menee koko110, että piiitkä likka on..

Ja noista bodeista, löytyy niitä vielä 98 kokoakin, jos on tarvetta... Ainakin euromarketin lastenvaatemallistoista löytyy tuota kokoa
No niin meilläkin, nyt saa ostaa jo kokoa 92, kohta 1,5v.
 

Yhteistyössä