Meillä ei ole tuttavaperheitä, sellaisia joiden luona kyläiltäisiin - annetaanko lapsi adoptioon??

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja StarSisu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joo. Pääsettepähän miehes kanssa useemmin bilettään ja sä pääset lääppimään vieraita miehiä ilman että tarttee miettiä mihin lapsi laitetaan siksi aikaa.
:D :D :D :D ihmeen kauan meni, että tämä saatiin vedettyä mukaan :D :D :D :D ei meillä ole ongelmia lastenhoitajan hankkimisessa.
Johtuukohan siitä että palsta tilttasi eilen :whistle: mutta näköjään jatkat edelleen minä-minä-minä -linjaasi. SINÄ haluat bilettää - SINÄ haluat lääppiä muita - SINÄ et halua leikkipuistoihin...

Hohhoi. Sääli perhettäsi.

Joo. Pääsettepähän miehes kanssa useemmin bilettään ja sä pääset lääppimään vieraita miehiä ilman että tarttee miettiä mihin lapsi laitetaan siksi aikaa.
:D :D :D :D ihmeen kauan meni, että tämä saatiin vedettyä mukaan :D :D :D :D ei meillä ole ongelmia lastenhoitajan hankkimisessa.
Johtuukohan siitä että palsta tilttasi eilen :whistle: mutta näköjään jatkat edelleen minä-minä-minä -linjaasi. SINÄ haluat bilettää - SINÄ haluat lääppiä muita - SINÄ et halua leikkipuistoihin...

Hohhoi. Sääli perhettäsi.
Sinä taas luet viestejäni kuin piru raamattua :p :p :p

En osaa ajatella asioita omassa elämässäni muuten kuin minä-kohtaisesti, ikävä kyllä.

Kukaan tosin ei ole väittänyt erityisen itsekkääksi IRL.

Pääsee hän ulos leikkimään, mutta noihin valmiiksi ryhmittyneisiin leikkipuistoihin en varmasti lähde!!! Olen niin kypsä näihin ReimaTec-mammoihin etten jaksa sitä meininkiä katsella :x :x :x :x :x [/quote]

juu toi on tuttu tunne ja sit nää äidit jotka vetää tätä kun MUN lapsi osaa sitä ja tätä ja sit ai EI SUN lapsi osaa

:x

Alkuperäinen kirjoittaja paula-a:
Pääsee hän ulos leikkimään, mutta noihin valmiiksi ryhmittyneisiin leikkipuistoihin en varmasti lähde!!! Olen niin kypsä näihin ReimaTec-mammoihin etten jaksa sitä meininkiä katsella :x :x :x :x :x
juu toi on tuttu tunne ja sit nää äidit jotka vetää tätä kun MUN lapsi osaa sitä ja tätä ja sit ai EI SUN lapsi osaa

:x [/quote]

Sait by the way yv:tä.

vieras
Sun ennakkoasenteesi on se, että leikkipuiston mammat on tylsiä reimatekkimammoja etkä edes ole tutustunut kunnolla??? Typerän ennakkoasenteesi takia lapsesi ei pääse leikkimään puistoon ikäistensä kanssa??? Voitko mitenkään enää olla itsekkäämpi???

Sun ennakkoasenteesi on se, että leikkipuiston mammat on tylsiä reimatekkimammoja etkä edes ole tutustunut kunnolla??? Typerän ennakkoasenteesi takia lapsesi ei pääse leikkimään puistoon ikäistensä kanssa??? Voitko mitenkään enää olla itsekkäämpi???
Lapsi pääsee kuitenkin mäenlaskuun usein, leikkii kerhossa ikäistensä kanssa, käy luistelemassa ja ui kuin kala, joka on aika hyvin iän huomioon ottaen.

Onko se juuri tuo leikkipuistoilu se juttu, joka pelastaa loppuelämän???

:/
On meillä tuttavia, mutta ei sellasia joilla olisi lapsia tai lähellekään samanikäisiä lapsia kuin tuo meidän 4v poika on eli ei voida kyläillä lapsen "kavereilla".

Poika käy kerhossa 3x/vko a 3h, sieltä kai voisi saada kyläilykavereita, mutta tuntuu olevan kynnys alkaa ruinamaan heitä kylään (äidillä tuo kynnys).

Leikkipuistot vastaavat kidutuskammiota tälle äidille, joten vapaaehtoisesti emme sinne mene.

Mistä niitä adopitopapereita saa, jos on pakko laittaa tuo poika jonnekin mistä siitä kasvaisi menestyjä???

Nyt on vaan tavallinen reipas luistelua ja uimista harrastava 4-vuotias lapsi, jolla on hyvät käytöstavat ja iloinen mieli.

Juu kyllä se nyt vaan paree olis laittaa. Meidän myös, kun ei koskaan joudeta kyläileen missään :/

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Blaablaa.
Kuhan jauhat potaskaa.

Musta toi nyt on ihan älyvapaata ettet vie lastasi leikkipuistoon koska sinä et siellä viihdy.
Pääsee hän ulos leikkimään, mutta noihin valmiiksi ryhmittyneisiin leikkipuistoihin en varmasti lähde!!! Olen niin kypsä näihin ReimaTec-mammoihin etten jaksa sitä meininkiä katsella :x :x :x :x :x
mikä on reimatec-mamma? oletko jostain kateellinen, en nyt ihan ymmärrä

Yhteistyössä