Meillä ei ole tuttavaperheitä, sellaisia joiden luona kyläiltäisiin - annetaanko lapsi adoptioon??

On meillä tuttavia, mutta ei sellasia joilla olisi lapsia tai lähellekään samanikäisiä lapsia kuin tuo meidän 4v poika on eli ei voida kyläillä lapsen "kavereilla".

Poika käy kerhossa 3x/vko a 3h, sieltä kai voisi saada kyläilykavereita, mutta tuntuu olevan kynnys alkaa ruinamaan heitä kylään (äidillä tuo kynnys).

Leikkipuistot vastaavat kidutuskammiota tälle äidille, joten vapaaehtoisesti emme sinne mene.

Mistä niitä adopitopapereita saa, jos on pakko laittaa tuo poika jonnekin mistä siitä kasvaisi menestyjä???

Nyt on vaan tavallinen reipas luistelua ja uimista harrastava 4-vuotias lapsi, jolla on hyvät käytöstavat ja iloinen mieli.

Ei niitä tarvitse ruinata kylään, esimerkiksi kutsukortti lapsesi syntymäpäiville riittää, halukkaat kyllä ilmestyvät oven taakse. Ei meilläkään kotona usein käy lapsivieraita, juuri siitä syystä että mun "oikeilla ystävillä" ei lapsia vielä ole. Ja käyttehän te kerhossa usein, kyllä tuo riittää vallan mainiosti tuossa iässä!

harmaa
siis mä en nyt oikein tajunnu...mikä mättää? sulla itsellä ei ole ystäviä vai lapsella kavereita? eikös tuo lapselle riitä että käy kerhossa...miks pitäis olla tuttavaperheitä? siks ku muillakin vai? ei kai silti tarte tuollaista tsoukkia heittää et antaa lapsensa pois, vois olla PALJON isompiakin ongelmia...

äiti
No johan tyhmä olet!! Pyydä teille niitä kerholapsia ja jos haluaa äiti tulla mukaan niin siinähän tutustuu! Ei meilläkään täällä maalla naapurissa kavereita juuri kasva ja kaikkien kanssa on eka kertaa kuitenkin täytynyt jonkun aloite tehdä. Lasten kaverit lähinnä niitä hoito ja kerhokavereita.
Kyl teillä jotain muita ongelmia on, jos tuon takia adoptiota suunnittelet!!??!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Häh? Kyläily paikan puutteessa lapsi adoptioon??
No etkö itse ole koskaan harkinnut? :eek:

Rohkeasti vaan tutustumaan muihin lapsiperheisiin, vaikka sitten netin kautta =)
Sitähän voi vaikka vahingossa löytää niitä samanhenkisiä äitejä. Ja ihan vaikka kaksplussalta :D

Itse löysin ihastuttavan ystävän todellakin etsimättä tämän palstan kautta :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
No johan tyhmä olet!! Pyydä teille niitä kerholapsia ja jos haluaa äiti tulla mukaan niin siinähän tutustuu! Ei meilläkään täällä maalla naapurissa kavereita juuri kasva ja kaikkien kanssa on eka kertaa kuitenkin täytynyt jonkun aloite tehdä. Lasten kaverit lähinnä niitä hoito ja kerhokavereita.
Kyl teillä jotain muita ongelmia on, jos tuon takia adoptiota suunnittelet!!??!!!
Ettet sinä nyt itse olisi se hieman yksinkertaisempi yksilö :whistle:

itelläni sama juttu et ei meil oikeen ketään käy mutta selitys kyl löytyy siin ku meil on toi vasikan puolikas mutta täältä voipi löytää jonkun joka jaksaa istua vaikka kahveen merkeissä=) niin löytyykö????

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Häh? Kyläily paikan puutteessa lapsi adoptioon??
No etkö itse ole koskaan harkinnut? :eek:

Rohkeasti vaan tutustumaan muihin lapsiperheisiin, vaikka sitten netin kautta =)
Sitähän voi vaikka vahingossa löytää niitä samanhenkisiä äitejä. Ja ihan vaikka kaksplussalta :D

Itse löysin ihastuttavan ystävän todellakin etsimättä tämän palstan kautta :heart:
Kyläily paikan puutteessa no en todellakaan :eek: , enkä muutenkaan. Vaikka vaikeuksia on ollut, en adoptioon pojan antamista ole harkinnut. Jos ei ole kyläily paikkaa niin outoa että silloin on ajatuksena lapsi adoptioon.. Vai ymmärsinkö jotain väärin.. Mutta jokaisella on omat ajatuksensa ja ongelmansa, toivottavasti ap löytää kyläily paikan ettei lasta tarvii laittaa adoptioon sen takia :)

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Blaablaa.
Kuhan jauhat potaskaa.

Musta toi nyt on ihan älyvapaata ettet vie lastasi leikkipuistoon koska sinä et siellä viihdy.
Pääsee hän ulos leikkimään, mutta noihin valmiiksi ryhmittyneisiin leikkipuistoihin en varmasti lähde!!! Olen niin kypsä näihin ReimaTec-mammoihin etten jaksa sitä meininkiä katsella :x :x :x :x :x

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja StarSisu:
Blaablaa.
Kuhan jauhat potaskaa.

Musta toi nyt on ihan älyvapaata ettet vie lastasi leikkipuistoon koska sinä et siellä viihdy.
Pääsee hän ulos leikkimään, mutta noihin valmiiksi ryhmittyneisiin leikkipuistoihin en varmasti lähde!!! Olen niin kypsä näihin ReimaTec-mammoihin etten jaksa sitä meininkiä katsella :x :x :x :x :x
No pyydä niitä pussaamaan miestäs niin jospa se meininki siitä muuttuu sulle mieluisammaksi?

...
Alkuperäinen kirjoittaja StarSisu:
Blaablaa.
Kuhan jauhat potaskaa.

No eihän sun tarvitse mitään meininkiä katsella, annat muksusi rauhassa leikkiä muiden lasten kanssa puistossa ja itse vaikka luet naistenlehteä siinä samalla tai menet leikkimään mukaan.
Ihme touhua ja muiden ylenkatsomista.
Itse olen myös aika kaukana reimatec hössöttäjistä mutta osaan silti ottaa ihmiset ihmisinä ja jubailla niitä näitä puistoilun lomassa. Ei tarvitse ottaa niin vakavasti. Ihmiset on erilaisia, toiset saa kiksejä ulkoilupuvun materiaalivertailusta ja toinen anustapeista.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joo. Pääsettepähän miehes kanssa useemmin bilettään ja sä pääset lääppimään vieraita miehiä ilman että tarttee miettiä mihin lapsi laitetaan siksi aikaa.
:D :D :D :D ihmeen kauan meni, että tämä saatiin vedettyä mukaan :D :D :D :D ei meillä ole ongelmia lastenhoitajan hankkimisessa.

Yhteistyössä