Meillä alkoi unikoulu pojalle enkä mä osaa nukkua!

Poika on 1v 1kk vanha ja syönyt tähän asti tissiä 3-5 krt/yö. On myös nukkunut meidän välissä, mutta on jo niin liikkuvainen unissaan, ettei saada nukuttua siltä mylläykseltä. Tänään sit aloitettiin yötissivieroitus ja omassa sängyssä koko yön nukkumisen harjoittelu. Heräsi jo ensimmäisen kerran, mutta nukahti n. 10 min itkemisen jälkeen. Iskä siis silittää ja rauhoittelee poikaa ja mä maitoineni nukun sohvalla.

Pienen ei tarvii olla yhtään yksin, kun pinnis on kiinni meidän sängyssä ja iskä tassuttelee. Mutta mä en vaan osaa rauhoittua nukkumaan, kun odotan, koska ukkeli herää seuraavan kerran ja kuinka kauan menee, että nukahtaa. Saa nähdä, roikunko mä palstalla koko yön...
 
"vieras"
Voimia ja unta sulle! ..Älä roiku palstalla,mieluummin lue jotain tylsähköä kirjaa. Siinä ainakin mä väsähdän paljon nopeemmin kun koneen ääressä.. Toivottavasti saat unta ja pikkumies oppii pian nukkumaan iskän tassuttelussa.
 
[QUOTE="vieras";25891712]Voimia ja unta sulle! ..Älä roiku palstalla,mieluummin lue jotain tylsähköä kirjaa. Siinä ainakin mä väsähdän paljon nopeemmin kun koneen ääressä.. Toivottavasti saat unta ja pikkumies oppii pian nukkumaan iskän tassuttelussa.[/QUOTE]

Kiitos! Täällähän mä vielä huuhailen. Mulla on telkku auki ja kone sylissä, joten ei ehkä ihan paras asetelma nukahtamista ajatellen. Taidanpa taas lukea tuota kirjaa, jos uni tulis.
 

Yhteistyössä