Meillä alkaa olla niin paljon noita "puhuvia" leluja,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PROVO
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PROVO

Aktiivinen jäsen
31.03.2005
5 411
0
36
että epäilen niiden alkavan käydän aikuisten hermoon :whistle: :whistle: :whistle:

Tuo Muumi-tietokone tulenee vetämään pohjat....

Pojalla taas on melkein kaikki Fisher-Pricen rääkyvät lelut...

..ette varmaan arvaa kuka erittäin ajattelematon ihminen ne on ostanut??? :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Mää en osta yhtään patterilelua ikinä. Tuli silti lahjaksi yks naukuva kissa. :x Siis kuulostaa moottorisahalta se katti. KAMALA! Tuon kans voi jo seota, saati, jos noita ois useita... :'( :D

Meille tuli Poni teekannu- talo joka pilpattaa ja :snotty:

Ai joo ja uusin Poni; Skywishes joten KOLME ponia ne puhuu varmaan yöllä KESKENÄÄN!

Joo mä kuulen niitten puhuvan täälläkin hetkellä...

Hys.

Kuuletteko?

Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Mää en osta yhtään patterilelua ikinä. Tuli silti lahjaksi yks naukuva kissa. :x Siis kuulostaa moottorisahalta se katti. KAMALA! Tuon kans voi jo seota, saati, jos noita ois useita... :'( :D

meillä kans yks kissa ja naukuu niin lujaa että korviin ottaa :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Bohemia:
Ai mä inhoan enemmän noita 100-osaisia leluja kun niitä palikoita ja osia on lattia kuorrutettu. Sitten ne vaan kaadetaan lelulaatikosta, vaikkei ees leikittäis |O

Ja mää tykkään Legoista. Duplot on huippuja. Niin kehittäviä, pitkäikäsiä ja monikäyttösiä että... En siedä yhtään noita äänekkäitä, liian valmiita juttuja. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Bohemia:
Ai mä inhoan enemmän noita 100-osaisia leluja kun niitä palikoita ja osia on lattia kuorrutettu. Sitten ne vaan kaadetaan lelulaatikosta, vaikkei ees leikittäis |O

Ja mää tykkään Legoista. Duplot on huippuja. Niin kehittäviä, pitkäikäsiä ja monikäyttösiä että... En siedä yhtään noita äänekkäitä, liian valmiita juttuja. :/

Lego-palikan päälle on ihana tallata :)

Meidän lapsilla on muutama puhuva ja soiva lelu mm fisher pricen puhuva koira aivan sietämätön kehutaan opettavaksi leluksi mutta en tiedä mitä sen kuuluisi opettaa!!! Muut vielä menettelevät. Sen olen huomannut ettei niillä varsinaisesti leikitä, niitä rallatuksia soitetaan aikansa ja sitten saavat jäädä.

me saatiin mun enolta mun serkkujen 4 ja 1v) leluja millä he eivät enää leiki,siellä oli semmonen kova muovinen pallo joka on akit koira,kun neästä painaa nin se haukkuu ja tärisee :laugh: mutta onneks ei yksinään

mä olen saanut noista puhuvista ja pörräävistä patterilla toimivista vehkeistä tarpeekseni. nyt tähän taloon tuli yksi ainoa patterilla toimiva vehje. poika sai sellaisen 18 euroa maksavan robotin, joka ääntelee, liikkuu ja ampuu. ne kun on aina rikki tai sit niistä on aina patterit kaikki, niin en suurin surminkaan niitä meille kovin montaa halua

Yhteistyössä