Meillä vähän niinkuin riideltiin tänään!!!!!!!!

21.09.2008
673
0
16
Taas sama aihe, melu aamulla kun yritän nukkua - ei voi normaalisti lähteä lasten kanssa ulos.

Nyt tyttö itki kun isä oli sullonut villasukat ja lenkkarit taas jalkaan!!!

Varmaan vikaa on minussa, mutta ihan niinkuin olisi jossain muussakin?? :/ :/

Nyt sitten olen lasten kanssa ja mies yksin jossain missä lie, kun sanoin että helpommin saan itsekin hoidettua lapset kuin että mies "auttaa"... otti sen aika sananmukaisesti, vaikka ei se nyt ihan tottakaan ole.

Varmaan on paljon kaikenlaista taustalla tässä ja jatkuva yötyö tuo kyllä ihmiset huonoimmat ominaisuudet esiin ja toisaalta odottaisi toisen ymmärtävän, että silloin päivä on nukkumisaikaa, kun yön on ollut töissä.

Saa taas nähdä mitä tästä tulee?? :ashamed:

Nyt kannattaa miettiä valmiiks oikeen hyvä lepyttely keino ja pyytää anteeksi toden teolla!! Varmaan itsekin ymmärrät kuinka pahalta olisi sinusta vastaavassa tilanteessa tuntunut..

Alkuperäinen kirjoittaja Metsämansikkainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Mahoton mirri:
No olisin minäkin miehenä suuttunut ja lähtenyt.

Minä taas olisin vain toivonut hiljaista aamua, että olisin saanut nukkua ja mies edelleenkin oli vapaalla siksi, että saisin nukkua ja toinen aamu jo meni mönkään siltä osin.

Miksi et vie lapsia hoitoon jos nukkua haluat? ei kai voi olettaa että hiirenhiljaa ollaan. Teillä ilmeisesti isot talot maksettu, jos mies voi sun nukkumisen takia olla pois ja hän ilmeisesti yrittäjä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No olisin minäkin miehenä suuttunut ja lähtenyt.

Minä taas olisin vain toivonut hiljaista aamua, että olisin saanut nukkua ja mies edelleenkin oli vapaalla siksi, että saisin nukkua ja toinen aamu jo meni mönkään siltä osin.

Miksi et vie lapsia hoitoon jos nukkua haluat? ei kai voi olettaa että hiirenhiljaa ollaan. Teillä ilmeisesti isot talot maksettu, jos mies voi sun nukkumisen takia olla pois ja hän ilmeisesti yrittäjä.

minkä ikäisten lasten pitäisi varpaisillaan kulkea aamu?

Lapset tarhaan jos et pysty nukkua.
Mulla ei ollut kyllä ongelmaa kun tein 5 yötä putkeen niin olin kyllä aina niin väsynyt että nukuin vaikka neljä lasta huusi kurkkusuorana.

Jotenkin näistä muista kommenteista saa sellasen kuvan, että miehen ei tarttis ottaa mitään vastuuta lapsista... AP sanoi todella pahasti miehellensä, mutta en usko, että ratkaisu on viedä lapset tarhaan...! Ratkaisu vois olla, että mies viettäis hitusen enemmän aikaa lastensa kanssa ettei tuollaisia tilanteita tulisi yhtä helposti. Ne lapset on kuitenkin sen miehen ihan yhtä paljon kun vaimon, eikö? Miehille pitäis vissiin aina olla niin helvetin kiitollinen kaikesta eikä saa inahtaakaan että nyt ei menny putkeen. Alan olee aika tyytyväinen siihen, ettei mulla ylipäätänsä ole miestä, riitahan siitä vaa tulis. Eikö ole ihan ymmärrettävää, että ap laukoo ilkeitä kommentteja jos on väsynyt ja isä ei pysty hoitamaan lapsia asiallisesti ulos? Varmasti joskus ne lapset aiheuttaa ongelmia äidillensäkin ja tuo lausahdus oli todella ilkeä, mutta ehkä ymmärrettävä...?

Taas sama aihe, melu aamulla kun yritän nukkua - ei voi normaalisti lähteä lasten kanssa ulos.

Nyt tyttö itki kun isä oli sullonut villasukat ja lenkkarit taas jalkaan!!!

Varmaan vikaa on minussa, mutta ihan niinkuin olisi jossain muussakin?? :/ :/

Nyt sitten olen lasten kanssa ja mies yksin jossain missä lie, kun sanoin että helpommin saan itsekin hoidettua lapset kuin että mies "auttaa"... otti sen aika sananmukaisesti, vaikka ei se nyt ihan tottakaan ole.

Varmaan on paljon kaikenlaista taustalla tässä ja jatkuva yötyö tuo kyllä ihmiset huonoimmat ominaisuudet esiin ja toisaalta odottaisi toisen ymmärtävän, että silloin päivä on nukkumisaikaa, kun yön on ollut töissä.

Saa taas nähdä mitä tästä tulee?? :ashamed:

Minä ymmärrän sinua mainiosti... Meillä on sama tilanne. Teen töitä myöhään ja on sovittu, että mies hoitaa aamutoimet. Vaan kun ei tule mitään. Hirveä huuto ja kiljuminen. Mahdoton nukkua. Tänä aamuna nousin klo 6 potatin, puin, syötin ja arvelin, että loput hoituisi - painuin pehkuihin. Mutta turha luulo, hirveä huuto tuli ihan vain päällisvaatteiden pukemisesta. Mies antaa uhmiksen pyörittää itseään eikä osaa arkijuttuja. Totuus se meillä on. Ikävä, jos sitä ei saa sanoa, että harmittaa :(.

Täällä palstalla se on yleensä miehet, joille ymmärrystä riittää, naisen pitäisi venyä ja vanua ja ymmärtää sekä olla ylenpalttisen kiitollinen ihan kaikesta, mitä mies tekee (yhteisen kodin ja yhteisten lasten eteen). Ja tässä tuli nyt ketutusta jonkin aiemmankin ketjun pohjalta, jossa miehen unohteluja ja petettyjä lupauksia olisi pitänyt ymmärtää, kun ei parempaan pysty ;)...

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Jotenkin näistä muista kommenteista saa sellasen kuvan, että miehen ei tarttis ottaa mitään vastuuta lapsista... AP sanoi todella pahasti miehellensä, mutta en usko, että ratkaisu on viedä lapset tarhaan...! Ratkaisu vois olla, että mies viettäis hitusen enemmän aikaa lastensa kanssa ettei tuollaisia tilanteita tulisi yhtä helposti. Ne lapset on kuitenkin sen miehen ihan yhtä paljon kun vaimon, eikö? Miehille pitäis vissiin aina olla niin helvetin kiitollinen kaikesta eikä saa inahtaakaan että nyt ei menny putkeen. Alan olee aika tyytyväinen siihen, ettei mulla ylipäätänsä ole miestä, riitahan siitä vaa tulis. Eikö ole ihan ymmärrettävää, että ap laukoo ilkeitä kommentteja jos on väsynyt ja isä ei pysty hoitamaan lapsia asiallisesti ulos? Varmasti joskus ne lapset aiheuttaa ongelmia äidillensäkin ja tuo lausahdus oli todella ilkeä, mutta ehkä ymmärrettävä...?

Ehditkin jo ennen minua pukea sanoiksi minunkin ajatukseni :).

musta jotenkin tuntuu että miehes ei tee asiaa tahallaan kunnolla että sä kyllästyisit ja tekisit itse ja sen ei tarviis :| niin yksinkertaisia pieniä asioita.. kumma ettei voi tehdä kunnolla.

Mikä on asiallisesti? Kun ei ne lapset ole mitään koneita mistä ne saa painettua hiljaiseksi :headwall: Miehen tarkoitus oli hyvä, viedä lapset ulos jotta toinen saa nukkua mut silti saa vaan p*skaa niskaan. Mulla ei vain ymmärrys riitä tuollaiseen enkä tuollaisilla asenteilla yhtään ihmettele jos mies ei enää "uskallakaan" viedä niitä mukeloita pihalle ja olla heidän kanssaan.

Mikä on asiallisesti? Kun ei ne lapset ole mitään koneita mistä ne saa painettua hiljaiseksi :headwall: Miehen tarkoitus oli hyvä, viedä lapset ulos jotta toinen saa nukkua mut silti saa vaan p*skaa niskaan. Mulla ei vain ymmärrys riitä tuollaiseen enkä tuollaisilla asenteilla yhtään ihmettele jos mies ei enää "uskallakaan" viedä niitä mukeloita pihalle ja olla heidän kanssaan.

olio se nyt niin kamalaa jso mies laittoi ne vilasukat lenkkareihin.
Pääasia etä hän halusi lähteä ulos, että saat nukua.

Suukapulaa ei saa laittaa ja aina hyssyttely ei auta. Alkuperäinen painaa pään tyynyyn tai sen alle ja odottaa että kämppä hiljenee ja jatkaa unia. Mäkin vähän ihmettelen mitä työtä mies tekee kun voi jäädä hoitamaan aamutoimet, mutta se nyt ei ole oleellista.

On kaksi tapaa tehdä työt, samoin kuin itse = itse tai miehen tekemänä. Valitse toinen ja hyväksy seuraukset. Miehen tapa ei ole aina väärä vaikka olisikin erilainen.

Mun mielipide siis :saint: vaikka ei varmasti ole se mitä ap haluaa kuulla :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Typerää miehen lähteä ja jättää lapsi kotiin varsinkin kun tietää et toinen on ollu yön työssä ja pitäis saada nukkua.

Kyllä mäki lähtisin jos noin selväks tehtäis ettei tehdä oikein eikä osata.

Mun mies onneksi ymmärtää ja jättää mun kiukuttelut huomiotta. Marttyyrinä olo ei koskaan kannata.

Yhteistyössä