meillä on vuosipäivä perjantaina

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
ja poikakin lähtee isilleen joten aion pakottaa miehen pitään raksavapaan :whistle:

aion paistaa kunnon sisäfilepihvit, mut mitä muuta? raikas salaatti, mut olisko lohkoperunat vai kermaperunat vai joku ihan muu lisuke?

itselle punaviiniä, miehelle olutta.

vuokrataan joku leffa, ollaan kainalokkain, käydään saunassa ja mennään petiin..... :whistle: :p

täytyy siivota päivällä et on sit illalla tunnelmaa, vois laittaa takkaan tulen ja paljon kynttilöitä.... :heart:

Kerma- tai valkkariperunat olis varmaan meillä listalla. Tai sitte raastat porkkanaa, perunaa ja esim. lanttua tai muuta juuresta ja teet niistä munien ja mausteiden kanssa mössön, josta voissa paistat pihvejä. On herkkuja. Onnea tulevaan ja ei sitte tapella :)

kermaperunoihin mieskin kallistui, eli niitä siis :)
lupas jopa laittaa ruuan mun kanssa :heart:
toivottavasti tulee ihana ilta, mä en malta odottaa!!!!!
kai me saadaan vuosituhannen tappelu aikaseks siitä sit mikä leffa katsotaan :xmas: :laugh:

kiitos kaikille :)

ootsä se ku aina valivalivali ukko sitä valivali ukko tätä. nyt sit esitetään jotain happy couplea. pe tai viimeistää la tulee taas ketju missä ap valittaa vuosipäivää ku ukko ei sitä ja tota sit kaikki meniki vituiks vittu ku vituttaa ääääääääääää...

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
Alkuperäinen kirjoittaja kukkis:
Ootteko te siis olleet vaan vuoden yhes? Vai montako?
Onnee.

3vuotta.

olisko kellään hyviä jälkkäri-ideoita?! :p

En kyllä lukenu sun menua, mut suklaamousse tekee meillä aina kaiken jälkkärinä kauppansa. Ja onnea! :flower:
Mitähän mä keksisin helmikuulle, meillä tulee sillon 10v täyteen :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja ai tää on tää:
ootsä se ku aina valivalivali ukko sitä valivali ukko tätä. nyt sit esitetään jotain happy couplea. pe tai viimeistää la tulee taas ketju missä ap valittaa vuosipäivää ku ukko ei sitä ja tota sit kaikki meniki vituiks vittu ku vituttaa ääääääääääää...

ihanaa miten sä olet onnellinen mun puolesta, kiitos siitä :hug:
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Yhteistyössä