meillä on tänään hääpäivä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja unikuu108
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

unikuu108

Vieras
olen pyytänyt ystävämme katsomaan poikaa ja menemme flamingoon katsomaan 3d elokuvaa.
mies ei eiliseen asti tiennyt järjestelyistä mitään,mut sit lapsenvahti soitti ja kyseli et moneltas mä tulen..niin eihän siinä voinut ääneen sanoa sitä ja sanoin et pistän viestiä..
mies vieressä kysyi et kuka se oli..mä vaan mumisin kaverin nimen ja sit mies et: tuleekse vahtii poikaa huomenna?
äh.pilalle meni yllätys. olis ollut kiva jos sit illalla oliskin kaveri tullut ja mies olis ollut yllättynyt..

mies halusi mennä katsoo sitä leffaa ja sit käydään varmaan jotain syömässä. se on ihan hyvä.. :heart: :heart: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:
no eihän sun ylläri vielä oo pilalla vaikka hoitajasta tietääkin.. :D onnea hääpäivänä

niin eihän se olekaan..mut nyt se jo odottaa jotain erikoista/erilaista..muuten olis vaan tullut töiden jälkeen vaan kotiin syömään makkarakeittoa..
kiitos onnitteluista..

Montas vuotta teillä on? Onnea joka tapauksessa!
Meillä on kans tänään hääpäivä, 10v.
Mä haaveilin kans jostain ekstrasta, mutta mies toivotti vaan "huomenta rakas" ja sitte sitä menotti konehallityömaalle ja sinne meni, vaikka näki, että mä pahoitin mieleni.
Hyvää hääpäivää vaan mullekin. :(
Toivottavasti teillä on hauska ilta!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä haaveilin kans jostain ekstrasta, mutta mies toivotti vaan "huomenta rakas" ja sitte sitä menotti konehallityömaalle ja sinne meni, vaikka näki, että mä pahoitin mieleni.

hyvää hääpäivää sinulle. jos pääset niin vie miehelle pullakahvit töihin.. :heart: miehet on sellasia.mä en ole saanut kans onnentoivotuksia mieheltä tänään,mut ei se haittaa..se on sellanen hajamielinen tyyppi.ja ihanakin vielä.
meillä alkaa vasta neljäs aviovuosi tästä.

Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:

hyvää hääpäivää sinulle. jos pääset niin vie miehelle pullakahvit töihin.. :heart: miehet on sellasia.mä en ole saanut kans onnentoivotuksia mieheltä tänään,mut ei se haittaa..se on sellanen hajamielinen tyyppi.ja ihanakin vielä.
Pääsisin, mutta en vie. Mun mies on sitä mieltä, että ruokapöytä on syömistä varten, pihalla syöminen ei oo mielekästä. :headwall:
Mutta ehkä mä täytekakun kuitenkin väsään, ehkä.

Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:

Pääsisin, mutta en vie. Mun mies on sitä mieltä, että ruokapöytä on syömistä varten, pihalla syöminen ei oo mielekästä. :headwall:
Mutta ehkä mä täytekakun kuitenkin väsään, ehkä.

joo. kahvitauolla hääkakkua.. ihanaa..

Yhteistyössä