Meillä on täällä rento aamu.. Onks muilla koskaan lepsu aamuja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meillon aina sillon lepsuja aamuja kun ei oo aamuvuoro :)
mutta ei pizzaa,kunnon aamupala.
nyt kyllä kieltämäti rupes tekeen mieli pizzaa..slurps.. mutta odotan sitkeesti vkonloppuun.

lapset söivät kyllä herättyään normiaamupalansa mutta pitsaa teki vielä mieli. Joten annoin.
Mä olen hieman kipeäkin niin teen mitä vaan et pysyvät tyytyväisinä.

Meillä jäi eilen illalla kotipizzaa... :p

Meillä on aina rentoa. Esikoisen kanssa herättiin puol tuntia sitten. Vauva ja keskimmäinen vielä nukkuu. Tyttö kattoo piirrettyjä ja syö aamupalaa. Minä juon ihan rauhassa kahvia tässä läppärin äärellä. Aamut on ihania.

Meillä just päinvastainen aamu tänään. Nousin viiden maissa , tein päivän kotityöt ja nyt on koululainen lähtenyt matkoihinsa, lapset (omat 3 ja 4 v, sekä lapsenlapset 5 v ja 11 kk) puettu, syötetty ja usutettu olkkarin lattialle "kaupunkityömaan" (Taloja rakennettu pahipurkeista, autot , junaradat yms valmiita leluja) kimppuun.

Itsellä luettavia kouluhommia vähän yli sata sivua - valmista oltava ennen puolta päivää.
Tytär tulee kaksivuotiaansa kanssa hakemaan tuon kolmivuotiaan ja vie "pikkupojat" kerhoon kymmeneksi ja sen jälkeen muut menevät hänen kanssaan aamupäiväksi ulos.
4 ja 5-vuotiaiden kerho alkaa kahdeltatoista (ja silloin siis palaavat nuo 2 ja 3 v) Niihin aikoihin itse lähden kaupunkiin koululle. Matkalla heitän yhden tyttäristä omalle koululleen. Hänen poikansa (7 viikkoa) lähtee puolestaan minun mukaani muutamaksi tunniksi...
Vähän sellainen minuuttiaikataulufiilis tänään.

:p

:D Kuulostaa mukavalta, ap. Meil on aika usein rentoja aamuja, aina kun ei oo töihin ja päiväkotiin lähtöä. Mun nähdäkseni pizza on ihan hyvä aamupala. Miten se eroo vaikkapa juusto-kinkkuvoileivistä, joiden päällä on tomaattia ;) Ja me syödään useimmiten olkkarissa kun keittiössä on niin pirun kylmä :xmas:

Meillä just päinvastainen aamu tänään. Nousin viiden maissa , tein päivän kotityöt ja nyt on koululainen lähtenyt matkoihinsa, lapset (omat 3 ja 4 v, sekä lapsenlapset 5 v ja 11 kk) puettu, syötetty ja usutettu olkkarin lattialle "kaupunkityömaan" (Taloja rakennettu pahipurkeista, autot , junaradat yms valmiita leluja) kimppuun.

Itsellä luettavia kouluhommia vähän yli sata sivua - valmista oltava ennen puolta päivää.
Tytär tulee kaksivuotiaansa kanssa hakemaan tuon kolmivuotiaan ja vie "pikkupojat" kerhoon kymmeneksi ja sen jälkeen muut menevät hänen kanssaan aamupäiväksi ulos.
4 ja 5-vuotiaiden kerho alkaa kahdeltatoista (ja silloin siis palaavat nuo 2 ja 3 v) Niihin aikoihin itse lähden kaupunkiin koululle. Matkalla heitän yhden tyttäristä omalle koululleen. Hänen poikansa (7 viikkoa) lähtee puolestaan minun mukaani muutamaksi tunniksi...
Vähän sellainen minuuttiaikataulufiilis tänään.

:p

:O :O oot sä ihan oikee etkä keksitty tyyppi??

miten voi olla noin nuorella niin monta lasta ja lasten lasta ja pienimmät niin pieniä että tyttärelläkin isompia jo

:D Kuulostaa mukavalta, ap. Meil on aika usein rentoja aamuja, aina kun ei oo töihin ja päiväkotiin lähtöä. Mun nähdäkseni pizza on ihan hyvä aamupala. Miten se eroo vaikkapa juusto-kinkkuvoileivistä, joiden päällä on tomaattia ;) Ja me syödään useimmiten olkkarissa kun keittiössä on niin pirun kylmä :xmas:

ihan mukavaa joo :)

lisään vielä vettä myllyyn sen verran että myös tuo 1v saa syödä pitsaa kanssamme.

Rennot aamut on kivoja :D meillä on ollu rentoa koko viikon. Eilenki mentii ulos vasta tosi myöhään, no se tosin kostautuu et kaikki aikaiset leikkijät oli jo lähdössä kotiin :p Mut tänään taitaa tulla samanlainen.
Oon saikulla tän päivän vielä ja otetaa rennosti kun ei oo pakko mennä millään aikataululla :D
(niin rennoksi en kyllä kykene, et syötäis pizzaa olkkarissa)

[QUOTE="vieras";22131673]:O :O oot sä ihan oikee etkä keksitty tyyppi??

miten voi olla noin nuorella niin monta lasta ja lasten lasta ja pienimmät niin pieniä että tyttärelläkin isompia jo[/QUOTE]

Heh. Olen kyllä ihan oikea.
Enkä niin kauhean nuorikaan. :D
Lapsenlapsia on 4(5) ja näistä todellakin pojanpoika 5 v vanhempi kuin kaksi omaa nuorimmaistani.

Tuosta aikataulusta vielä. Ei meillä normaalisti näin aikataulutettua ole.
Sattui vaan sellainen vähän kiiruisampi viikko itse kullekin.

Yhteistyössä