meilläkin. Tosin kaikki muut 39asteen kuumeessa. Tilattiin pitsat kotiin ja mä täs koitin vähän siivota.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
meilläkin. Tosin kaikki muut 39asteen kuumeessa. Tilattiin pitsat kotiin ja mä täs koitin vähän siivota.
Poitsun 6-vyuotispäivää juhlistettu mummien ja kummien kanssa. Kohta miesväki lähtee saunaan.
Pikaista paranemista teille myös..
Kiitos, toivotaan että paranevat pian, esikko jo neljättä päivää kuumeessa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;25544319:Mikä on TerraNova?
Ai hyvä, mie oon pari kertaa hakenut sieltä Uutisvuotoa, mutta ei oo muka ollut. :ashamed: Siitäki on tosin jo aikaa.Eikö oo ollut areenassa? Kyllä me yks ilta miehen kanssa sieltä uutisvuotoa katottiin. Sähän voisit vaikka "murtaa nilkkasi" ja mennä päivystyksen odotusaulaan? Siellähän on ainakin telkkari![]()
Meillä (miulla) yrittäny olla siivouspäivä. Alotin kyllä ihan hyvin mut sit eksyin taas vaatehuoneeseen, jäin siivoilee sitä ja muu kämppä sit vähän jäi...:ashamed:
Aina sama juttu. Alku hidas mutta hyvä ja sitten jään puunaamaan jotain yksittäistä juttua..
Sittenpä pitikin lähteä synttäreille joista kotiuduttiin äsken.
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25545029::headwall: Laiskuutta havaittavissa
Äh, sattuuhan sitä...ei haittaa :hug:
Joo, oon jo tottunut siihen. Silti se vähän harmittaa kun ei saa itteään revittyä hommailee sitä mitä alunperin piti. Oon ihan höhlä.
Pitää jatkaa huomenna siis![]()