Meillä on kyllä maailman parhaat ystävät :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piprane ema
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
mä en päässy kirjautuun tänne ollenkaan pitkään aikaan, mutta kylläpä oli tullu ilkeitäkin kommentteja...

voin kertoa että ystäväni ei todellakaan oo rikkaita, se junarata makso vajaat 40e ei satoja euroja...heillä vanha tavallinen omakotitalo, nukkuivat itse asuntovaunussa pihalla et me mahuttiin heille yötä...

Olen ottanut heidät itse usein vastaan yhtä vieraanvaraisesti ja me emme turhaa nirsoile kukaan. Aivan tavallista kotiruokaa syödään ja makkaraa nuotiolla paistetaan jne.

Tarkoitus oli vain nauttia tästä hyvästä olosta ja jakaa se kanssanne, mutta ilmeisesti parempi vain valittaa kun aihetta niin saa myötätuntoa eikä paskaa niskaan...

Onneks suurin osa tajusi pointtini tässä asiassa :)

mä ainakin tajusin.. :hug: Mutta valitettavasti täällä saa yleensä tota lokaa niskaan aiheesta kun aiheesta... :/

Niin ja lisättäköön, että vein kyllä pienen tuliaisen mennessämme, jonka tiesin olevan mieluinen vaikkei maksanutkaan ku 4 euroa. Onneksi emme laske ystävyyttämme euroissa.

niinpä...ois se hirveetä jos pitäis alkaa laskemaan ystävyyttä varakkuuden perusteella... :/

Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:
Tollanen olis kyllä mukavaa. Mäkin voisin olla tollanen ystävä jos olis tilaa ja rahaa.

Mä en tod. tarkoittanut et parasta oli se ettei se meille maksanu mitään vaan sitä, että ottivat meidät avosylin vastaan ja oli kivaa molemminpuolin...

mä en päässy kirjautuun tänne ollenkaan pitkään aikaan, mutta kylläpä oli tullu ilkeitäkin kommentteja...

voin kertoa että ystäväni ei todellakaan oo rikkaita, se junarata makso vajaat 40e ei satoja euroja...heillä vanha tavallinen omakotitalo, nukkuivat itse asuntovaunussa pihalla et me mahuttiin heille yötä...

Olen ottanut heidät itse usein vastaan yhtä vieraanvaraisesti ja me emme turhaa nirsoile kukaan. Aivan tavallista kotiruokaa syödään ja makkaraa nuotiolla paistetaan jne.

Tarkoitus oli vain nauttia tästä hyvästä olosta ja jakaa se kanssanne, mutta ilmeisesti parempi vain valittaa kun aihetta niin saa myötätuntoa eikä paskaa niskaan...

Onneks suurin osa tajusi pointtini tässä asiassa :)

:hug:
Elä välitä. Kateellisten panettelua, sanon ma!
Aivan ihanaa, että on tollasia ystäviä!!
Kuullosti kympin viikonlopulta =)
Me harrastetaan noita asuntovaunuillessamme ystäväperheiden kanssa. Ihanaa jo pelkästään kunnon keskusteleminen ystävien kesken. =)

Yhteistyössä