Meillä on kuulemma lapsiluku täys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Riivinrauta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Riivinrauta

Aktiivinen jäsen
21.01.2007
4 454
0
36
Tätä mieltä on siis mies.

Meillä on siis nyt yksi reilu vuoden vanha tyttö.
Mä olen pitkään jo puhunut miehelle että toisen toivoisin ennen ko neiti täyttää 3v. Rahallisestakin syystä mutta myös se että uskon että mitä pienempi on ikäero niin sitä helpommalla pääsee. En nyt tarkoita että toinen menee siinä sivussa mut et myöhemmin on seuraa toisistaan.

Ja itse taas olen sitä mieltä että sitä seuraavaa ei ruveta enään tekemään kun tää eka saadaan kouluun, jos sattuis miehellä mieli muuttumaan.

Ja nyt minä kurja sitten ilmoitin että jatkossa kerta mies ei niitä lapsia halua niin saapi hoitaa ehkäsyn :ashamed:

Meillä mies oli tuota mieltä kans kun tyttö oli 1 vuoden reilu. No aikaa kului ja kun tyttö oli 2v täyttämässä sanoin että eikö se kalakaveri olisi kiva :) alettiin sit yrittään ja 9kk meni yrittäessä kunnes tulin raskaaksi. nyt meillä on poika 4kk :) ikäeroa näillä melkein 4v. Isosisko on suuri apu ja tykkää pikkuveljestä kovasti.

ehkä teilläkin mieli muuttuu.

NO tossa joku aika sit juteltiin niin se vaan meinas että miks nyt uudelleen kun alkaa tuon kanssa pikku hiljaa olemaan helpompaa, ettei jaksais heti lähtee siihen uusiks.

Kai mun on sit vaan odotettava ja toivottava että se mieli vielä muuttuis.
Mä en todellakaan ollut koskaan edes ajatellut että vain yhteen tää luku jäis... mut jos se sit on miehen tahto niin eihän siihen sitten mitään voi. :(

Yhteistyössä