Meillä on ihanat, avuliaat naapurit!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huuhkajatar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Huuhkajatar

Aktiivinen jäsen
08.10.2005
12 193
0
36
Kokkola
Kävin tänään kysymässä löytyiskö heidän kirjahyllystään tiettyyn aiheeseen liittyvää kirjaa, mun pitää kirjoittaa kansantalouden essee ja yhtäkkiä tuli halu kirjoittaa mutta tarvitsin perustietoja asiasta. Kirjastoon pääsen vasta maanantaina. Netin tietoihin en halua liiaksi turvautua.

Oletin että heillä vois olla jotain lähteeksi sopivaa koska ovat molemmat yhteiskunnallisesti valveutuneita.

Hetki sitten naapurin rouva soitti (hän on 70+ ) ja kertoi että hän on käynyt tunnuksillaan kirjaston sivuilla ja hakenut mulle sopivia lähdekirjoja, kertoi jopa hyllypaikat..... en mä sitä ihan niin ajatellut, kun pyysin kirjaa lainaan, jos on.

Melkein hävettää...pitää keksiä heille jotain kivaa kiitokseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
=) Mutkun on kiva, kun osaa käyttää nettipalvelun hakua. :D

Toiselle tuli hyvä mieli, kun osasi neuvoa ja sä löydät kirjat helposti... Ja voit vastaisuudessa joskus auttaa.

Juu, ja tykkää hakea. Tämä mies oli sanonut vaimolleen että sä kun tykkäät hakea niin haepa xxxxx:lle kirjoja kirjaston sivuilta. En minä niin sitä tarkoittanut, osaan hakea itsekin...

Tavallaan autetaan heitä koko ajan, heillä kun on jo ikää, vaikka ovatkin hyväkuntoisia, niin pidetään silmällä että näkyy liikettä talossa ja pihalla. Katsotaan vähän niiden perään tavallaan, etteivät vaikka sairauskohtauksen tullessa jää yksin makaamaan.

Yhteistyössä