meillä oli kisu tänään haistelemassa vähän sisällä <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Me ollaan kans totuteltu kissaa (5 kk) ja nuorempaa koiraa yhteen. Ihan hyvin näyttävät tulevan toimeen. Ulkona tosin ajaa kissan puuhun. Vanhempi koira ei tykkää kissoista niin se saa pysyä tarhassa. Meille ilmestyi joskus 10 v. sitten kissanpentu rivarin etuvälikköön. Tehtiin sille peti ja annettiin maitoa ja ruokaa. Viikonloppu tuli ja me lähettiin maalle ni ei raaskittu sitä siihen jättää. Tuotiin maalle maalaistaloon jossa se elelee vieläkin.

Kisulle on kolme eri nimivaihtoehtoa: Vili (mun ehdotus), Anne (esikoisen ehdotus) ja Riku-Petteri (miehen ehdotus) ja kisu taitaapi olla tyttö :).

Eilen kissa päätti päivällä että hän ei tässä puljussa viihdy ja häipyi. Kävin moneen otteeseen kutsumassa sitä sisälle, mutta kisua ei näkynyt eikä kuulunut. Tänään aamulla sain sen sitten houkuteltua sisälle, oli talon alla.

Mies lähti koiran kanssa tontille ja me päästettiin kissa sisälle. Se viihtyi mainiosti, selvästi oikein nautti olostaan. Kun sitten mies ja koira kotiutui, mä otin kissan syliini koiralta suojaan ja vein sen sitten taas eteiseen. Ja seuraavan kerran kun ulko-ovi avautui, niin kissa häipyi taas omille teilleen. Olen nyt illalla moneen kertaan käynyt "kiskittelemässä" ulkona, mutta kisu loistaa poissaolollaan.

Toivottavasti kisuli tulee taas aamulla takaisin ja toivottavasti se tottuis koiraan. Olen melko varma että kissa häipyy omille teilleen koiruuden vuoksi. Tai sitten se vaan tulee olemaan semmoinen kisuli että käy täällä syömässä ja huilimassa ja painelee sitten taas omille teilleen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Toivotaan että kissa vielä palaa takaisin-
Ehkä ruoka kuitenkin houkuttelee sinne =)

Tytti olisi kiva nimi.

Juu, toivottavasti palaa. Mä olin eilen illalla ja viime yönä aivan huolesta soikeena kissan tähden ja siksi piti aamulla heti ensimmäisenä mennä otusta huhuilemaan. Mutta tänään päätin etten voi alkaa kisun kanssa hysterisoimaan. Eli kissa tulee jos on tullakseen, toivottavasti tulee. Mutta jos lähtee omille teilleen, niin mä en sille voi mitään. Aina voi kuitenkin tulla takaisin ruokittavaksi ja paijattavaksi :heart: .

Tytti muuten on tosi söpö nimi, taidankin vaihtaa oman ehdotukseni siihen :flower:

Voi kisua, mut se matokuuri on tosi tärkeä antaa. Ja varo ettei se tee kurakakkaa teille sisälle :|
Friidu ois kans kiva nimi se tulis sanasta freedom - koska ilmeisesti on päässyt vapauden makuun :D

Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Voi kisua, mut se matokuuri on tosi tärkeä antaa. Ja varo ettei se tee kurakakkaa teille sisälle :|
Friidu ois kans kiva nimi se tulis sanasta freedom - koska ilmeisesti on päässyt vapauden makuun :D

Voihan hittolainen!!! Mun piti tänään ostaa se matokuuri, mutta unohdin autuaasti :ashamed: :ashamed: . Huomenna pitää ehdottomasti hakea.

Hei tuo friidukin on hauska :D :flower: . Miten me koskaan saadaan kissa nimetyksi kun hyviä vaihtoehtoja on vaikka miten monta :/

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:

Voihan hittolainen!!! Mun piti tänään ostaa se matokuuri, mutta unohdin autuaasti :ashamed: :ashamed: . Huomenna pitää ehdottomasti hakea.

Hei tuo friidukin on hauska :D :flower: . Miten me koskaan saadaan kissa nimetyksi kun hyviä vaihtoehtoja on vaikka miten monta :/

Joku päivä sen vaan huomaa minkä niminen kisu on :)

Meidän löytökissan nimeksi tuli Anne... :D Isä nimesi sen Anne Pohtamoksi kun oli niin kaunis :D. Ja 14 vuotta tuo maailman ihanin kisu meidän elämää sulostutti.... <3 Vieläkin on ikävä kisua vaikka kuolemasta on jo kohta 5 vuotta :(

Olis kiva nähdä kuva tästä teidän kisulista...

Yhteistyössä