meillä oli kisu tänään haistelemassa vähän sisällä <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Laitoin koiran makkariin oven taakse ja päästin kissan sisälle. Se haisteli vähän nurkkia ja kömpi sitten sängyn alle. Päästin koiran pois makkarista ja se hassu ei edes hokannut että kissa on sisällä :D. Ja kissa pysyi visusti hiljaa sängyn alla.

Sitten vein koiran taas makkariin ja houkuttelin ruoan kanssa kisun takaisin eteiseen. Se on raukka NIIN laiha, kaikki luut vaan törröttää. Olis takuulla kuollut nyt talvella ellei olis päättänyt kesyyntyä. Se syö heti kaiken mitä sille antaa ja siks meidän on pakko säännöstellä ruokaa. Muuten se sais itsensä syömisestä kipeäksi.

Mies ja pojat kävivät eilen ostamassa kisulle kissanhiekkaa ja kipan, ruokaa ja ruoka&vesikipan.

Suloinen katti :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Raitakissa:
Voi! :heart:

Oletko ajatellut tehdä kissasta sisäkissaa ainakin talven ajaksi? Että kesyyntyisi kunnolla ja saisitte hoidettua (madotukset, leikkaus, ulkoloiset) sen kunnialla.

Riippuu ihan siitä että miten koira tuohon kisuliin suhtautuu (ja tietty myös kissa koiraan).

Mutta eipä tuo pahemmin enää ulkona pyörii. Tulee pihaan jos joku meistä menee ulos ja tulee sisälle heti kun itse tullaan :heart: .

Voi pientä. Kunhan se vain on koditon ettei vaan kuulu jollekin. Kissat osaa olla melko surkeita vaikka niillä olisi hyvä koti toisaalla. Mä olen käynyt pitkät keskustelut naapurin kissan kanssa joka koittaa väittää että on koditon vaikka mä tiedän että se valehtelee :D
Ihan ensimmäiseksi täräyttäisin loiskuurit kissalle ettei ainakaan koiraan tartuta mitään tulijaisia.
Mutta toivottavasti kisu löytää paikkansa.

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Kenen kissa se on?

Ei aavistustakaan. Sitä on näkynyt vilaukselta pitkin kesää ja syksyä, mutta kenenkään lähistöllä asuvan kissa se ei ole. Naapurit epäili että se vois olla tämän tönön edellisten asukkaiden kadonnut kissa ja jos niin on, niin kissa on ollut luonnossa reilusti yli puoli vuotta.

Alkuperäinen kirjoittaja ihan kisu:
On sitten päättänyt jäädä teille asumaan.Onko pentumainen vielä?olisko ollut jossain ns. kesäkissana?

no juu, näemmä on päättänyt :D. Ei oo pentumainen. Pieni tuo on, mutta selvästi täysikasvuinen. Ja tosiaan asutaan landella, jossa ei asukkeja ole paljoakaan. Kenelläkään täällä ei ole moista kissaa, joten jos on jonkun kissa niin on tullut tosi pitkän matkan päästä.

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Ei aavistustakaan. Sitä on näkynyt vilaukselta pitkin kesää ja syksyä, mutta kenenkään lähistöllä asuvan kissa se ei ole. Naapurit epäili että se vois olla tämän tönön edellisten asukkaiden kadonnut kissa ja jos niin on, niin kissa on ollut luonnossa reilusti yli puoli vuotta.

No kiva että saa teiltä ruokaa, ettei nyt ihan pääse nääntymään..Ikävä on kissallakin ulkona olla kovin pitkiä aikoja.Etenkin sit kuhan ilmat kylmenee.

Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:
Voi pientä. Kunhan se vain on koditon ettei vaan kuulu jollekin. Kissat osaa olla melko surkeita vaikka niillä olisi hyvä koti toisaalla. Mä olen käynyt pitkät keskustelut naapurin kissan kanssa joka koittaa väittää että on koditon vaikka mä tiedän että se valehtelee :D
Ihan ensimmäiseksi täräyttäisin loiskuurit kissalle ettei ainakaan koiraan tartuta mitään tulijaisia.

:D :D :D

kyllä tuo kissa on aivan oikeasti surkeassa kunnossa. Ollut selvästi tappelussa, sillä kuono on ihan "klommoilla". Silmät on semmoiset villin näköiset, turkki takussa ja tosiaan kaikki luut tuntuu. Kissa on niin laiha että mies tosiaan epäili ettei olis selvinnyt enää tästä talvesta.

Matokuurin käyn hakemassa huomenna kun lähdetään ihmisten ilmoille. Ja samaan syssyyn otan kuurin koirallekin :)

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:

No kiva että saa teiltä ruokaa, ettei nyt ihan pääse nääntymään..Ikävä on kissallakin ulkona olla kovin pitkiä aikoja.Etenkin sit kuhan ilmat kylmenee.

juu, kyllä tuosta on tarkoitus tulla meidän kissa ja kunhan kissa ja koira tottuvat toisiinsa, niin kisu pääsee eteisestä peremmälle asustelemaan :heart: . Eli ruoan lisäksi tarjotaan kyllä kissalle myös koti, siis jos se vaan kissalle sopii :D

Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:

Miehen vanhempien kissa päätti muuttaa naapuriin, oli sellainen kesy navettakissa.

Niin siis kissa on jo tosiaan sisällä. Sillä on tuolla meidän eteisessä peti, kissanhiekkakippa ja ruokaa. En vaan uskalla vielä pitää kissaa oikein "sisälläsisällä" ennen kuin meidän koira on vähän tottunut tilanteeseen. Siksi kisu on oven takana, mutta sisällä kuitenkin. Ns. kylmässä eteisessä.

mun sukulaisella oli kissa, joka muutti useaksi talveksi joen toiselle puolelle, kun pääsi jäätä pitkin sinne hipsimään. kevät kun koitti, kissa tuli takaisin sukulaiseni hoiviin.
hassua oli, kun sukulaiseni oli kertonut tästä "kausiasukista" tuttavalleen ja tuttava sit tiesi kissan "talvikodin" siellä joen toisella puolella.
että kyllä kisulit osaavat :heart:

Meidän tutut ottivat myös kulkukissan lemmikikseen 4 vuotta sitten. Kissa viihtyi rakennustyömaalla ja kun talo valmistui, niin se sai jäädä ihan vakiasukkaaksi.

Omalla kissallamme taitaa olla kakkoskoti jossakin lähistössä. Kesällä kissa saattaa olla parikin viikkoa putkeen reissussa ja palaa kotiin sitten hajuvedeltä tuoksuen. Nyt kylmään aikaan kolli häipyy retkilleen (kakkoskotiinsa?) yleensä viikonlopuiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:
Meidän tutut ottivat myös kulkukissan lemmikikseen 4 vuotta sitten. Kissa viihtyi rakennustyömaalla ja kun talo valmistui, niin se sai jäädä ihan vakiasukkaaksi.

Omalla kissallamme taitaa olla kakkoskoti jossakin lähistössä. Kesällä kissa saattaa olla parikin viikkoa putkeen reissussa ja palaa kotiin sitten hajuvedeltä tuoksuen. Nyt kylmään aikaan kolli häipyy retkilleen (kakkoskotiinsa?) yleensä viikonlopuiksi.

:laugh: :laugh: Kolli mikä kolli! :D