meillä menee päin hel*ettiä ja mä en jaksa enää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
yksin yrittäny pitää tän parisuhteen pystyssä kohta vuoden, itkenyt itseni uneen, niellyt kiukkuani, tehnyt kaikkeni, suukotellut, halaillut, kertonut miten rakastan ja miten olen ylpeä miehestä, hoitanut kodin ja lapsen, käynyt itse töissä ja silti hoitanut miehelle ruuan hänen tullessaan töistä ja pessyt pyykkiä että saisi puhtaat vaatteet päälleen ymsymsyms.
ja MITÄÄN en saa takaisin. EN MITÄÄN.

jos mainitsen miehelle asiallisesti asioista jotka mua harmittaa, mies kääntää keskustelun niin että mä syyttelen sitä ja kääntää kaiken mun viaksi.
mun pitää katsoa peiliin ja aikuistua vaikka mies vaan elää kun sinkku eikä tee mitään kotona eikä meidän kanssa.

sanoin viikko sitten, että alan katsella asuntoa. mies ei ottanut tosissaan. palautin sormuksen ja sanoin, että en halua sun kanssa enää naimisiin, mikä ei tarkoita et välttämättä erottais.
mies ei ottanut tosissaan vaikka mun sormus oli sen kädessä.

puhuu koko ajan mitä mun täällä pitäis tehdä, tänään olis pitänyt kylvää nurmikko. sanoin, että miks mä sulle nurmikon kylväisin kun en ite siitä aio jäädä nauttimaan, johon mies naurahti ivallisesti et "jaa taas toi ääni kellossa."

mua vituttaa kun se ei ota mua vakavasti!! ja ihan eka kerta 6v kihlauksen aikana kun sille todella sormuksen palautin, en ole ennen uhannut erolla enkä ole "sormuksenheittelijätyyppiä".

mä oon pelkkä itsestäänselvyys ja kämppiksen ja kotiorjan sekoitus.

itkettää kun asuntojonot reilun vuoden ja yksityiset markkinat ihan olemattomat, mä haluan pois ;(

lohduttakaa ja tukekaa mua tai kertokaa mitä hittoo mä teen.. ;( ;( ;(

se haluaa et sä jätät sen. sil on luultavasti toinen jo kiikarissa. ikävä kyllä. parempi lähteä jos ei arvosteta..

ajattele asiaa niin et jos oot yksin lasten kaa niin muuttuuko sillon mikään muu kuin se et tarvii palvella miestäs?

muutat vaik toiselle paikkakunnalle. jaksuja sulle <3

Pystyisitkö ottamaan lapset ja lähtemään muutamaksi päiväksi vanhemmillesi/jollekin sukulaiselle/kaverille? Olisit muutaman päivän ottamatta mitään yhteyttä, jospa se mies tajuais...

Alkuperäinen kirjoittaja mn:
se haluaa et sä jätät sen. sil on luultavasti toinen jo kiikarissa. ikävä kyllä. parempi lähteä jos ei arvosteta..

ajattele asiaa niin et jos oot yksin lasten kaa niin muuttuuko sillon mikään muu kuin se et tarvii palvella miestäs?

siis et sun ei tarvii palvella miestäs!!!

paikkakuntaa en vaihda, mun työt ja tukiverkko ja lapsen kaverit on täällä.
mä en pelkää yksinhuoltajuutta, siitä ei ole kyse, vaan siitä et MÄ EN PÄÄSE POIS TÄÄLTÄ!!

ei ole ketään kenen nurkkiin mennä, kunnassa sanottiin et vaik tilanne on tää niin voi mennä vuosikin, asuntojonot ihan tukossa ja tosiaan ne yksityiset markkinat ihan nollilla...

ei meillä miehillä aina ole toinen kiikarissa vaikka niin luulettekin.

Joo, ei kuulosta hyvältä! Olisko parempi erota jollei mies todellakaan asiallisesti puhu kanssasi ja kuuntele miltä sinusta tuntuu.
Kyllä sä selviät ja myöhemmin huomaat kuinka onnellinen oletkaan ilman miestäsi!

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Joo, ei kuulosta hyvältä! Olisko parempi erota jollei mies todellakaan asiallisesti puhu kanssasi ja kuuntele miltä sinusta tuntuu.
Kyllä sä selviät ja myöhemmin huomaat kuinka onnellinen oletkaan ilman miestäsi!

joo jos mä pääsisin pois täältä ;(

Alkuperäinen kirjoittaja ccc:

ei meillä miehillä aina ole toinen kiikarissa vaikka niin luulettekin.

en mä yleistäkkään, mut tollasen tilanteen oon nähny niin monesti et epäilen asian olevan näin..

Mies pitää sinua itsestään selvänä. :/

Miten olisi asunnon osto? Ajatellen että vuokrat ovat nykyään hirveän korkeat niin ehkä pystyisit lyhentämään omaa koska sinulla on työ ja tuloja. Ota laskelmissa myös huomioon elatusmaksut ja yh-lisä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja -:

joo jos mä pääsisin pois täältä ;(

Sori, mä en ihan heti tajunnut tuota että sulla on hankala tilanne jo senkin suhteen ettet pääse pois sieltä. :(
Eikö sitten ole jotain muita vaihtoehtoja kuin yksityinen tai kunnan vuokranantaja?

No kai siellä nyt JOTAIN kämppiä on vuokrattavana? Voithan muuttaa naapurikuntaankin?
Ja sanoit että sun tukiverkostot asuu sillä paikkakunnalla, etkö tosiaan pääsisi kenenkään luo edes muutamaksi päiväksi?

paikkakuntaa en vaihda, mun työt ja tukiverkko ja lapsen kaverit on täällä.
mä en pelkää yksinhuoltajuutta, siitä ei ole kyse, vaan siitä et MÄ EN PÄÄSE POIS TÄÄLTÄ!!

ei ole ketään kenen nurkkiin mennä, kunnassa sanottiin et vaik tilanne on tää niin voi mennä vuosikin, asuntojonot ihan tukossa ja tosiaan ne yksityiset markkinat ihan nollilla...

mitä jos puhut neuvolas ja käyt vaik psykologin jutusilla jos ne auttais asiassa.

ja jos ei muuta vauhtoehtoa ole niin ala elää omaa elämääs ja älä enää palvele miestäs. tee vaan hommat mitkä on sulle ja lapsille eduksi.

Alkuperäinen kirjoittaja e:
No kai siellä nyt JOTAIN kämppiä on vuokrattavana? Voithan muuttaa naapurikuntaankin?
Ja sanoit että sun tukiverkostot asuu sillä paikkakunnalla, etkö tosiaan pääsisi kenenkään luo edes muutamaksi päiväksi?

no kun ei oo, ei yhtään mitään!! kävin kaikki kaupatkin läpi ja tutkin ilmotustaulut, oon soitellu ja selvitelly ja ei. tyhjästä on paha nyhjästä.

kyl mä pariks päiväks voisin päästä tai vaikka viikoks, mut mitä se auttais?

HUUHKAJATAR mä olen määräaikaisena töissä, en uskalla ottaa lainaa -enkä tiedä että saisinko edes just ku ei oo vakipaikkaa..

no kun ei oo, ei yhtään mitään!! kävin kaikki kaupatkin läpi ja tutkin ilmotustaulut, oon soitellu ja selvitelly ja ei. tyhjästä on paha nyhjästä.

kyl mä pariks päiväks voisin päästä tai vaikka viikoks, mut mitä se auttais?

HUUHKAJATAR mä olen määräaikaisena töissä, en uskalla ottaa lainaa -enkä tiedä että saisinko edes just ku ei oo vakipaikkaa..

Jos jotain haluaa niin on uskallettava, naapurissa asuva neljän lapsen yh osti talon vaikka oli työtön just silloin.

Moi!

Olen itse myös hankalassa suhteessa, mutta en nyt halua varastaa ketjuasi omilla jutuillani. Paljon voimia sinulle! Tiedät itsekin, että mies kohtelee sinua kuin lattiarättiä.

Ala nyt laittaman käytännön asioita kuntoon. Pakkaile tavaroitasi (ja lasten) jne. Yleensä kunnilla on vuokra-asuntoja ja vaikka jonot olisivat pitkät, pääset varmasti vähän kiilaamaan. Sinun on mentävä paikan päälle kuntasi vuokra-asuntoja hoitavaan toimistoon ja kerrottava, että olet lapsinesi asunnoton. Mies heitti pelolle. Saat viikossa asunnon. Ei ehkä rehellisin keino, mutta näin se maailma valitettavasti toimii...

Tsemppiä!

mä vaan mietin et siis eikö siel oo minkään kokoisia kämppiä vuokralla?
vuos voi olla liian rankkaa asua yhdes, eikö miehes voi muuttaa siks aikaa johonkin kunnes saat kämpän?

AluksI: :hug: Tuon täytyy olla kamalaa. Ja kun on stressaantunut niin on vaikea toimia. Mutta aivan varmasti saat kämpän reilusti alle vuodessa!

Rahatilanne? Onko teillä omistusasunto? Kenen nimissä? Voiko miestä heittää pihalle? Jos kaupungilta ei saa niin Sato, VVO, vakuutusyhtiöt jne jne. Takuuvuokraa varten myyt kaiken mitä irti saat jos et saa lainaa pankista, vanhemmilta, kavereilta yms.

Yhteistyössä