Meillä kummittelee!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ddaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

ddaa

Vieras
Miten tälläisen voi sitten tarkistaa? En haluaisi mitään hömpänpömppöjä tänne kutsua, kun pelkkää rahastusta suurinosa. Miten mä saan tietoon mitä tämä kummitus haluaa?

Tunsin itseni vähän hölmöks, kun istuin lattialla ja kyselin onko täällä ketään ja mitä sä haluut.

Oon joko tulossa hulluksi tai täällä oikeesti on joku muukin.

no mm. mä luulin heittäneeni eräät kengät jo vuosi sitten pois. Tänään, huomasin että nämä kyseiset kengät lepää meidän eteisessä toinen toisessa päässä ja toinen toisessa päässä eteistä.

Kysyin mieheltäkin miksi nuo on tuossa ja se ihmetteli, että vieläkö nuo rääsyt meillä on ja ei ole ottanut esille.

En varmaan sitten ole heittänyt niitä kenkiä pois, mutta en ole myöskään niitä käyttänyt tai nähnyt!

Sanoin miehelle jo ensimmäisenä päivänä ku tähän muutettiin, että täällä on joku muu. Ja en edes usko näihin juttuihin.. tai uskonut

En suosittele rupattelu tuokioita kumminkaan. Jäävät pian talooksi. Jos haluat ne pois niin sanot ääneen "Jeesuksen veri". Tuon lausuessa pahat henget kaikkoaa, toistat tarvittaessa aina.. Koska saatana inhoaa Jeesuksen puhdistavaa verta ja kaikki paha on saatanasta.Älä tuhlaa maksullisiin :)

[QUOTE="kiinnostunut";28262340]mitä kaikkia juttuja teillä tapahtuu?[/QUOTE]

En osaa selittää.. Tavarat on eripaikassa.. Ja sitten tuo kenkien ilmestyminen.. kolinaa ja muita pieniä tai isompia ääniä. Mulla tulee tosi usein olo, että täällä on joku ylimääränen. Monasti ennenku olen juuri nukahtamassa niin kuuluu tietynlainen kolahdus.. En tiedä liittyykö lapsen sairastelu tähän myös, useasti nyt ollut kipeänä ja aikaisemmin ei koskaan.

Alkuperäinen kirjoittaja BÖÖÖ;28262401:
Aika luotettava todiste ne kengät :laugh:

No on ne, koska tiedän että kumpikaan meistä ei ole niitä käyttänyt. Ovat nimittäin kesäkengät ja en ole niitä tässä talossa asuessani koskaan käyttänyt. (parveke kenkinä ollut) Ja kun miehen pakotin eteiseen katsomaan ja kysyin niistä niin ei hänkään tiennyt ja ihmetteli miksi ne tuossa ovat ja sanoin hänelle myös, että olenhan sanonut, että täällä kummittelee tai sitten täällä oikeasti käy joku ulkopuolinen.

Olen siis useasti miehelle sanonut, että joku on nyt vinossa ja kaikki ei oo niin kuin lähtiessämme. Ja taisi mieskin uskoa, kun lähti kiertämään asuntoa ja katsoi jokaisen piilopaikan ulkopuolisten varalle.

Asutaan vanhassa sukutalossa ja tiedän että täällä on muitakin kuin me. Edesmenneitä sukulaisia, ihan harmittomia mutta koko ajan on tunne että huoneessa on joku/joitain muita. Ei ne meitä häiritse ja ihan sama uskooko muut, itsepä täällä asutaan ja tiedetään että täällä muitakin on. Niin paljon outoja tapahtunut, en nyt ala niitä täällä setvimään kuitenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja meillä kans;28262602:
Asutaan vanhassa sukutalossa ja tiedän että täällä on muitakin kuin me. Edesmenneitä sukulaisia, ihan harmittomia mutta koko ajan on tunne että huoneessa on joku/joitain muita. Ei ne meitä häiritse ja ihan sama uskooko muut, itsepä täällä asutaan ja tiedetään että täällä muitakin on. Niin paljon outoja tapahtunut, en nyt ala niitä täällä setvimään kuitenkaan.

Mulla ei koskaan ole ollut sellainen tunne, että tämä mahdollinen ylimääräinen henkilö/aave/kummitus haluaisi mitään pahaa. Kuitenkin sellainen olo, että koko ajan tarkkaillaan ja se on välillä ahdistavaa.

Alkaa jo oma mielenterveys tässä kärsiä, kun äsken jo tarkistin mahdolliset piilotetut kamerat asunnosta :D Asutaan kuitenkin tällä hetkellä kerrostalossa, mutta ensimmäisestä päivästä asti on tuntunut, että ei olla yksin tässä huoneistossa.

Kun tytär muutti vanhaan kerrostaloasuntoon opiskelupaikkakunnallaan, alussa tuntui että aina oli tavarat eri paikassa kuin mihin ne oli jättänyt. Kaikkee katos ja ilmeistyi sitten myöhemmin ihan kummallisista paikoista. Tätä kävi mullekin, kun muutaman yön asunnossa vietin, mut nyt vuosiin ei oo tapahtunut mitään. Tiiä sitten mitä oli.

Yhteistyössä