Meillä kummittelee!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kumma juttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26069673]sen olemassa olon! ja mitä tiede on! einstein sano paskat niille ja korvas omilla teorioillaan! vuonna 1940..miks et vois olla omaperänen ja kertoa mitä itse tiedät![/QUOTE]

Siis mitä minä tiedän? No just tasan sen, mitä jotkut ihmiset on asiasta kertoneet. En ole tiedemies. Mitä ihmettä horiset? En aio kehitellä mitään paranormaalia paralleelisuusteoriaa, kunhan pohdin asioita. Lienee sallittua keskustelupalstalla?

Mie en varsinaisesti usko mihinkään yliluonnolliseen, mutta ei kait noita kannatte pelätä kun eivät mithän pahaa tehe ;)

Viime viikolla olin naispuoleisen ystävän kanssa skypessä weppikameran kautta yhteyksissä, lähettiin lasten kanssa kauppaan ja jäi se yhteys auki.. Oli tämä toisella puolella ollut ihminen nähnyt minun asunnossa nojatuolin vieressä hahmon jonka kasvot oli erottunut selvästi, oli käynyt hermosavuilla ja palannut takaisin niin se hahmo oli siinä ollut vieläkin ja katsellut suoraan kameraa kohden! Tultiin lasten kanssa kotia niin oli hahmo kadonnut eikä sitä näkynyt enään huoneistossa.. Juteltin siittä mitä hän oli nähnyt ja hän kuvaili kasvot aika tarkasti, hain eräästä saamelaista sukulaismiestä esittävän taulun ja kun näytin sen taulun niin samainen kaveri oli katellut kameraa kohden..
Kyseinen henkilö kameran toisella puolella ei ole ikinä nähnyt sitä taulua saatikka koko sukulaista, en usko että on edes kuullut hänestä ikinä aiemmin.
Olisi mukava tietää onko kyseessä sukulainen joka kattelee perään.. Vaiko jokin etiäinen ollut kyseessä.

hyi mikä tarina... kiva mennä nukkumaan kohta... toivottavasti ei tuu uniin noi jutut... onko toi saamelaismies siis elossa?

hyi mikä tarina... kiva mennä nukkumaan kohta... toivottavasti ei tuu uniin noi jutut... onko toi saamelaismies siis elossa?

Ei ole elossa. Ja minulla on tallissa hänen omistamansa moottorikelkka jota käytti päivittäin porohommissa talvis aikaan, en tiedä onko porohommissa sitten päivänsä päättänyt kun aikaa tuosta sen +35 vuotta jo.. Exän kanssa kateltiin vuosi sitten kun meidän silloin 2v poju kovasti jutteli jonkun kanssa kun oli ne kelkat talon takana kesä säilytyksessä, poika tykkäs leikkiä sen kelkan luona aika paljon. Selitti joskus että sen kelkan luona on joku vanha papparainen joka on tosi lyhyt ja laiha.. Ei koskaan sisällä jutellut noita asioita mutta ulkona saattoi alkaa kertoileen että siellä se taas on kelkan luona. Otettiin asia mielikuvitysystävän kannalta, lapsillahan on vilkas mielikuvitus, sitä vain joskus ihmeteltiin ettei sisällä puhunut koskaan kyseisestä asiasta jos kerta oli mielikuvitusystävä jonka kanssa jutteli..

Ei ole elossa. Ja minulla on tallissa hänen omistamansa moottorikelkka jota käytti päivittäin porohommissa talvis aikaan, en tiedä onko porohommissa sitten päivänsä päättänyt kun aikaa tuosta sen +35 vuotta jo.. Exän kanssa kateltiin vuosi sitten kun meidän silloin 2v poju kovasti jutteli jonkun kanssa kun oli ne kelkat talon takana kesä säilytyksessä, poika tykkäs leikkiä sen kelkan luona aika paljon. Selitti joskus että sen kelkan luona on joku vanha papparainen joka on tosi lyhyt ja laiha.. Ei koskaan sisällä jutellut noita asioita mutta ulkona saattoi alkaa kertoileen että siellä se taas on kelkan luona. Otettiin asia mielikuvitysystävän kannalta, lapsillahan on vilkas mielikuvitus, sitä vain joskus ihmeteltiin ettei sisällä puhunut koskaan kyseisestä asiasta jos kerta oli mielikuvitusystävä jonka kanssa jutteli..

tai tunteet! voit jutetlla kuin kahtosit elokuvaa!

Täällä kans tulee kylmät väreet kun tuota tarinaa lukee. Olen aina ollut jostain syystä pettynyt, ettei mulla koskaan ollut mielikuvitusystäviä lapsena (vaikka muuten vilkas mielikuvitus olikin). Nyt kun asiaa ajattelee toiselta kannalta, olen ihan tyytyväinen, ettei sellaisia ole näkynyt...!

Yhteistyössä