Meillä koristeltiin tänään joulukuusi, on aika hieno :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huom harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huom harmaana

Vieras
Ajateltiin tänä vuonna tehdä näin päin, että hankitaankin kuusi nyt ennen joulua nautittavaksi ja pistetään se pihalle sitten heti joulun jälkeen. Kun joulu on nyt niin lyhyt, niin turhaa pistää aikaa koristelemiseen jne aatonaattona. Nyt on paremmin aikaa nauttia ja odotella joulua.

Muita...?

Ei tule kuusta vielä. Mä vastustan henkeen ja vereen kuusen liian aikaista laittoa. Se päivä menee tietty kirkossa ja haudalla käyntiin ja joulurauhan julistukseen ja hösäämiseen sinne ja tänne mutta kyllä sinne yksi kuusen koristelukin mahtuu vallan hyvin mukaan ja sitten se vasta juhlalta tuntuukin kun kaikkea ei ole tehty jo etukäteen.

Mun mielestä tämä jouluedusaika on niin kiireistä, eikä olla edes paljoa kotona, että olisi ihan hölmöä laittaa kuusi jo nyt. Meillä joulukuusi koristellaan kun kuunnellaan joulurauhan julistusta, eli kuusi tuo joulurauhan mukanaan. Sitten siitä on aikaa nauttia joulun jälkeen, kun ollaan kotona 9.1 asti, siis ei olla töissä tai hoidossa.

Alkuperäinen kirjoittaja pölli;25199560:
olen samaa mieltä kanssas,ollut jo monena vuonna mut mies ei myönny mun toiveeseen et kuusi tuotais tupaan ennen aatonaattoa.

Ei me olla koskaan tällaista vaihtoehtoa edes mietitty mutta nyt oltiin täysin yksimielisiä että näin päin on parempi. Toivotaan että teilläkin mies myöntyy ;)

Mun mielestä tämä jouluedusaika on niin kiireistä, eikä olla edes paljoa kotona, että olisi ihan hölmöä laittaa kuusi jo nyt. Meillä joulukuusi koristellaan kun kuunnellaan joulurauhan julistusta, eli kuusi tuo joulurauhan mukanaan. Sitten siitä on aikaa nauttia joulun jälkeen, kun ollaan kotona 9.1 asti, siis ei olla töissä tai hoidossa.

Meillä taas on ihan toisin päin eli koska en hössötä jouluvalmisteluista yhtään, ei ole kiire ennen joulua. Nytkin on viikonloppu aikaa nauttia ihan kaikessa rauhassa. Jouluaattona ei olla kotona ja 27.12 mennään takaisin töihin, joten...Näin sopii nyt meille.

[QUOTE="sissu";25199623]Me laitettiin eilen, kun tultiin siihen tulokseen,että tää joulun odotus on se Juttu lasten kanssa. Kyllä se sit jo ekana joulupäivänä on tavallaan ohi.[/QUOTE]

Näin ajattelin itsekin. Lapsi olisi ihan täpinöissään kun jo nyt sai koristella kuusen. Tonttulakin haki samantien päähän :D
Minusta joulu loppuu joulupäivään.

Yhteistyössä