M
"MuuMuu"
Vieras
Olen nyt muutaman tuttavaperheen kanssa tästä keskustellut ja he ovat hämmästelleet kovin tätä meidän systeemiä. Meillä siis lapset saavat päättää, mitä syövät iltapalaksi. Yksi saattaa siis syödä vaikkapa leipää, toinen muroja ja kolmas jogurttia. Iän mukaan joko lapsi ottaa itse tai sitten minä laitan. Ne mitä säännöllisesti on iltapalapöydässä, on pilkottuja hedelmiä ja vihanneksia. Niitä sitten napsivat lisäksi.
Onko tämä nyt oikeasti niin harvinaista? Minusta tämä ei ole ollenkaan esim. hankalaa. Mutta onko muita? Vai katetaanko teillä iltapalalla jotain tiettyä pöytään ja sitten kaikki syö sitä, maistui tai ei?
Tietty joskus meilläkin saattaa olla iltapalalla mannapuuroa tai lättyjä, niitä syö yleensä sitten kaikki.
Onko tämä nyt oikeasti niin harvinaista? Minusta tämä ei ole ollenkaan esim. hankalaa. Mutta onko muita? Vai katetaanko teillä iltapalalla jotain tiettyä pöytään ja sitten kaikki syö sitä, maistui tai ei?
Tietty joskus meilläkin saattaa olla iltapalalla mannapuuroa tai lättyjä, niitä syö yleensä sitten kaikki.