Eikä tarjota tänäkään viikonloppuna, kun on kuopuksen synttärit.. Aina jää syömättä. Jos paistais lättyjä tänä vuonna kakun sijaan, hilloa ja kermavaahtoa 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jäätelökakku itse tehty:miltäs pusikot näytti?
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja jäätelökakku itse tehty:miltäs pusikot näytti?
Lumisilta.
Alkuperäinen kirjoittaja jäätelökakku itse tehty:teette pahaa kakkua! siinä vika
onpas teil kylmä uimahalli![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Mun tekemä kakku menee aina ihan hyvin. Mut ne taitaakin olla päin vastaisia kuin palstan kakkukuvapinojen kakut - päältä rumia ja sisältä maistuvia.![]()