Meillä ei oo tarjottu synttäreillä kakkua varmaan 4 vuoteen..

Meillä taas ei ole synttäriä ilman kakkua ja synttärikutsuillekin lapsemme menevät ensisijaisesti kakun toivossa. Eli meille se täytekakku on synttäreiden 1. ja ilman sitä ei synttärit ole synttärit.
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä