Meillä ei ole astianpesukonetta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ainoitako?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä 2 aikuista ja lapsi, eikä ole pesukonetta. Kovasti nuo isovanhemat ovat koittaneet meillä sellaisen ostatuttaa, mutta ei ole kaivattu. Tiskataan kerran-kaksi päivässä, ei anneta tiskipöydän täyttyä likaisista astioista. Mulla on aika neutraali suhde kotitöihin, paitsi että siivoamisesta tykkään silloin kun saan tehdä sen rauhassa.

Kerran tiskikone meni rikki ja olin ihan pulassa kun juhlat seuraavana päivänä. Tiskikone täynnä tiskiä ja kone ei toimi. Onneksi korjautui helposti osittain vahingossa. En oikeasti pärjäisi ilman :ashamed: Mulla yksi lapsi ja mies.

Meillä ei ole vielä, mutta nyt kun perheessä on myös vauva ja tiskiä tulee enemmän kuin aiemmin, astianpesukone hankitaan ens vuoden alussa..ihan vaan siitä syystä, että kun kummatkin on töissä ja haluaa käydä harrastuksissa vapaa-ajalla, niin säästää edes vähän aikaa, kun ei tarvii joka päivä seisoa tiskialtaan edessä tiskaamassa.Mies tiskaa myös, mutta mä en ole koskaan tykännyt, jos joku muu kuin mä tiskaa :D :snotty:

Meillä oli siihen asti, kun lapsi 6-vuotias. Nykyiseen keittiöömme ei mahdu astiskonetta. Kahdestaan kun asutaan pojan kanssa, niin en koe tarvitsevani astianpesukonetta. Lapsikin jo niin iso että saan tiskata rauhassa.

Meillä on ollut muutaman viikon ja on se niiiin ihana. Keittiöön ei ennen mahtunut, mutta nyt mahtuu, pienen remontin jälkeen. Uunivuokakin on niin kirkas pesun jäljiltä.

Yhteistyössä