Meillä ei oikein oo mitään tekemistä arkisin miehen kans. Mitä te teette?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kflflflf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kflflflf

Vieras
Iltaisin voidaan katsoa leffa tms, mutta ei oikein mitään yhteistä tekemistä keksi. Ollaan molemmat työttöminä ja päivisin menee monta tuntia yhteisen harrastuksen parissa. Mitä te teette tähän aikaan päivästä kotona? Yksin tai yhdessä

Mulla ollut tää ongelma vähän aina, tekemisen puute

Ette keksi? Herranen aina mä keksisin mitä vain. Me varmaan lenkkeiltäis paljon. Ulkoillua monella tapaa tuntitolkulla. Kirppareita kierreltäis sitte päiväsaunan jälkeen ja illalla kutsuttais vieraita.

Jos meillä olisi mahdolllista olla kaksin enemmän, niin se olisi jokapäiväistä ulkoilua ja varmaan tiettyä lähikulttuurin kulutusta. Kahviloita, museoita, kirjastossa käynteijä, taidenäyttelyitä ja muita pieniä vastaavia.

Juuri nyt tämä elämänvaihe kun yhdistämme työnteon ja pienten lasten (2 ja 4 v) kotihoidon ja omakotitalon pyörittämisen on sen verran kiireinen, ettei ole liikaa ylimääräistä aikaa mihinkään.

• Tykkää
Reactions: Istafra
[QUOTE="vieras";25779808]Kylmä on aina jos on alle +20 astetta.[/QUOTE]

Hahha, en ajatellutkaan. Toki sekin on pidemmän päälle pukeutumisikysymys.. Mutta eihän näin kylmällä voi töitäkään tehdä!

Mutta aapeelle piti sanomani, kun meillä nyt mies on vielä toistaseks työttömänä kotona ja itse oon äitiyslomalla, niin laitetaan yhdessä ruokaa, siivotaan, käydään kävelyllä ja kaupassa. Tällä hetkellä vielä muuttorumba menossa, joten pakkaillaan tavaroita ja siivotaan kahta kauheemmin :D Iltasin kattellaan leffoja tai muuten vaan telkkaria. Seksiäkin tulee joskus harrastettua.

Moikataan toisiamme eteisessä ehkä. Tai moikataan toisiamme pikaisesti kun toinen tulee töistä & toinen menee nukkumaan. Jos satutaan molemmat olemaan vapaalla, niin nukutaan pitkään, kokataan, siivotaan, kiusataan lapsiamme.

Jos me molemmat oltaisiin päivät kotona työttöminä, niin...no, me oltaisiin varmaan erottu :D

just vittu! täällä mennään miehen kanssa kilpaa töihin ja päiväkotiin hakee lapsia. tehdään verorahoja, ja toiset miettii mitä vittua tekis... mä en ymmärrä tätä yhteiskuntaa.... sorry vaan! menkää töihin, saadaan suomen talous ja yhteiskunta pyörimään!

• Tykkää
Reactions: Sanna80
tai tehdään edes yhteiskuntatyötä, auttakaa vanhuksia, ulkoilutakaan niitä, vapaaehtoistyötä vaikka mitä kun saa perseen ylös sohvalta, vittu!!! sorry kielenkäyttö mut jotenkin pistää vihaksi!

Keskustelemme. Monesti asiat luisuvat kirjallisuuteen, historiaan tai politiikkaan, onneksi olemme suunnilleen samoilla linjoilla, muuten tulisi ongelmia :)
Katselemme elokuvia. Harrastamme seksiä. Puuhailemme omiamme. Nyt esimerkiksi minä notkun täällä ja mies soittaa kitaraa.

No ihan sama ongelma mulla on aina ollut, montako kertaa se pitää sanoa???

Kun olin töissä, siivosin aamulla, tulin kotiin 5 aikaan, tein ruoan, söin niin klo oli 6. 10-11 aikaan nukkumaan niin onhan siinä hiton monta tuntia mihin pitäis tekemistä keksiä. Nyt olen maannus sohvalla 7 saakka. Makaan varmaan siihen 11 asti että meen nukkumaan.

[QUOTE="A.p";25780562]No ihan sama ongelma mulla on aina ollut, montako kertaa se pitää sanoa???

Kun olin töissä, siivosin aamulla, tulin kotiin 5 aikaan, tein ruoan, söin niin klo oli 6. 10-11 aikaan nukkumaan niin onhan siinä hiton monta tuntia mihin pitäis tekemistä keksiä. Nyt olen maannus sohvalla 7 saakka. Makaan varmaan siihen 11 asti että meen nukkumaan.[/QUOTE]
Sulla ei oo koskaan ollut ystäviä eikä harrastuksia? HANKI NIITÄ.

Yhteistyössä