Meiliystäviä

• Viestiketjun aloittaja evangelie
  • Ensimmäinen viesti
evangelie
HEI! Olen 25 vuotias 2 tytön (99 ja 01) äiti. Arkeni menee opiskellessa(terveydenhoitajaksi) sekä huushollia pyörittäessä yhdessä aviomieheni kanssa. Kuitenkin suurin ossa opiskeluystävistä on lapsettomia, joten kaipailisin meiliystäväkseni teitä, jotka tunnete arjen riemut&surut, tarvitsette myös välillä puheenaiheita jotka eivät koske lapsia, ja voitte puhua aiheesta kuin aiheesta. Luotettavuus on ehdoton juttu. Ottakaa yhteyttä! B) :flower:

Meijuli

Moi vaan!
Olen 26 vuotias äippä, mulla on 2.5 vuotias tyttö ja toisen laskettu aika on toukokuussa perheeseen kuuluu myös avopuolisoni, lasteni isä.
Jos jotakin kiinnostaa maili tai mese kaveruus niin osoitteeni on:
meijaniva@hotmail.com
=)

mullekkin vois kirjotella:)
Ite olen 27vuotias 5,5vuotiaan pojan viikarin äiti ja kesällä syntyy toinen, perheeseemme kuuluu myös tulevan lapsen isä.
Olis mukava vaihtaa ajatuksia vähän kaikesta maan ja taivaan välillä, kun noi mun kaverit jäi muuton jälkeen tonne parin sadan kilsan päähän ja uusia tuttavuuksia on viel aika vähän.
Meilaa tai jutellaan mesessä, kuin vaan.

Muutkin saavat tietysti kirjotella, jos huvittaa.

tiitu-77@hotmail.com

Kirjoitelkaapa ihmeessä mullekin =) :wave: Olen 24-vuotias huumorintajuinen,optimistinen ja suht jutustelevainen kahden lapsen äiti.Tyttö on 5v ja poika 3v.Turussa asustellaan mutta kirjoitella passaa mistä päin Suomea tahansa. Mielellään sitte pidempi aikaisia tuttavuuksia,kiitoksia =) Osoite on irina16041980@hotmail.com

Yhteistyössä