meilikavereita useamman lapsen äideistä

täällä 26-v kahden pojan (6-v ja 1V6kk)äityliini kaipailisi uusia meili kavereita. toivomuksena olisi että sinulla olisi vähintään kaksi lasta. omalla iälläsi yms.ei ole merkitystä kunhan vain olet halukas vaihtamaan arjen yms. kuulumisia.laittakaahan osoitetta niin otan yhteyttä. =)
 
Heippa!
Täällä KOLMEN mukulan kotiäiti kaipailee meilikamua. Lapset on 3 ja kohta 5-v. ja vauva syntyi kesäkuussa, kohta 10 viikkoa ikää. Meillä on akkavalta talossa, poika on se 5-vuotias ja kaksi muuta tyttöjä. Itse olen 32 v. :D
Jos kiinnostaa kirjoitella, lähetä postia: marki71@suomi24.fi
 
tyttösiä
heip!
kirjoitelkaapas minulle päin, kuulumisia yms... näin meilin välityksellä.
minulla on mies 28vee ja kolme tyttöä 6v,4v ja 5kk. itse olen 26v.
odottelen kovasti meilejä.
elisaraty@jippii.fi ;) \|O
 
stakkars
Heippa, meillä kaksi lasta 7/04 syntynyt poika ja 6/98 tyttö. Minä 26v ja mies 33v. Kaksi pitkäkarvaista kisua kuuluu myös perheeseemme. kirjoitelkaa meiliä osoitteeseen karoliina.haivala@kolumbus.fi
 
minäkin odotan innolla postia. lapsia löytyy kolme, kaikki tyttöjä 10v., 6v. ja 7 vko. mulla on ikää 29½v. ja harrastan lasten kuskaamista harrastuksiin, imetystä ja vaipanvaihtoa ;)

motherdragon@tiscali.fi

 
outionikki
Moi. Oon 22-vuotias ja tuleva äiti Tampereelta. Odotan poikaystäväni kanssa esikoistamme ja laskettuaika on 7.5.2005. Haluaisin uusia ystäviä, neuvoja raskaudesta ja odotuksesta. Kiitos =)


outi.onikki@suomi24.fi

 
Heips!
Täällä olis kahden rasavillin mukulan 25 v. äiti kans vailla meili- ja mesekavereita.
Tyttö on vuosimallia -99 ja poika on syntynyt -01.
Perheeseemme kuuluu myös isukki sekä mäyräkoiraneitokainen.
Siispä kaikki ihmiset ikään, kokoon ja ulkonäköön katsomatta, postia saa laittaa.
Ja osoite on katihiltunen79@luukku.com
 
marjar-70
Heippa vaan kaikille :) Täällä olis kans yks neljän lapsen äiti, vailla meilikaveria. Perheeseen kuuluu, mies 35v, tyttö kohta 15v, tyttö 11v, tyttö kohta 8v ja poika kohta 7kk. niin ja itse olen kohta 34v. perheeseen kuuluu myös, englanninbulldoggi, 6 lintua ja yksi gerbiili toinen gerbiileistä ikävä kyllä kuoli hiljan :'(
meilailkaa osoitteeseen: marjaanakoskinen@surfeu.fi :xmas:
 

Yhteistyössä