Meikkivoiteista.... =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rosvoroope
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

rosvoroope

Jäsen
07.05.2007
252
0
16
Kertokaa omia mielipiteitänne peittävistä meikkivoiteista. Itse olen käyttänyt joe blascon tuotteita mutta mielestäni ne tukkivat ihohuokoset ja tulee näppyjä (?). Onko muita yhtä peittäviä -ja yhtä kalliita :kieh: ?

Avonilta löytyy mm.

- Calming Effects kuultava meikkivoide joka peittää epäpuhtaudet, poistaa stressin merkit, 12,90 e

- Mattameikkivaahto on kevyt, ja tekee ihosta puuterimaisen sileän, 8,90 e

- Perfect wear kestävä meikkivoide aurinkosuojalla SPF 10 ja 12,90 e

- Anew Beauty ihon ikääntymistä hidastava meikkivoide, silottaa ja kiinteyttää ihoa, moni asiakkaistani on tätä kehunut, 16.90 e

Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
Avonilta löytyy mm.

- Calming Effects kuultava meikkivoide joka peittää epäpuhtaudet, poistaa stressin merkit, 12,90 e

- Anew Beauty ihon ikääntymistä hidastava meikkivoide, silottaa ja kiinteyttää ihoa, moni asiakkaistani on tätä kehunut, 16.90 e

Kertoisitko lisää näistä kahdesta tuotteesta? :p

Avonilta löytyy mm.

Joo, kyllä me Jaanuska tiedetään ( väkisinkin ), että sä olet Avon-konsultti, mutta tuo sun mainospuhe ei sisältänyt sanaakaan niiden peittävyydestä ( siis kokemuksia ), josta ap kysyi... :whistle:

Ben Nye- merkiltä löytyy todella hyviä meikkipohjia!Suosittelen erittäin lämpimästi.Omani olen ostanut kosmetologiltani puolisen vuotta sitten.Erittäin riittoisaa.Blascon tapainen tuote,mutta minusta ei niin "tönkkö".Saa tehtyä ohuemman tai peittävämmän lopputuloksen tuotetta lisäämällä.Pigmenttipitoisuus on todella hyvä.

Ekasta:

Rauhoittaa ja hälventää iholla näkyviä väsymyksen ja stressin merkkejä. Antaa energiaa ja valoisuutta, ihosi näyttää raikkaalta koko päivän. Sisältää A- ja E-vitamiinia, laventelia ja kamomillaa. Sopii kaikille ihotyypeille, myös herkälle.

toinen:
Kevyt vaahto, levittyy hyvin, normaali-rasvaiselle iholle, en suosittelis kuivalle iholle, jos on pintakuiva sekaiho ja vaahtomeikkivoiteen levittymään --> kunhan laittaa kosteusvoiteen ajoissa kasvoihin imeytymään.

Teen sunnuntaina tilauksen jos haluat tilata. Voin lähettää kuvaston, jos haluat niin vippaa miulle y-viestinä osoitteesi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Avonilta löytyy mm.

Joo, kyllä me Jaanuska tiedetään ( väkisinkin ), että sä olet Avon-konsultti, mutta tuo sun mainospuhe ei sisältänyt sanaakaan niiden peittävyydestä ( siis kokemuksia ), josta ap kysyi... :whistle:

No kyllä miulla ainakin peittää ihan riittävästi. Kumpikin löytyy.

Niin ja piti vielä lisätä noista Ben Nyen-tuotteista,että ovat myöskin yhteistyössä allergia- ja astmaliiton kanssa ja saaneet heidän tunnuksensa tuotteilleen.Tämä ainakin mulle henkilökohtaisesti tärkeää!!

En osaa kyllä sanoa tosta,että saako netisä tilattua.Ainahan se olisi suositeltavaa,että esim.kosmetologi voisi kokeilla tuotetta suoraan sun kasvojen iholle.Näin varmistuisi ainakin varmasti oikea meikkivoiteen sävy,vaihtoehtoja nimittäin löytyy paljon!

mitä mulla pitäs sitten ostaa kun haluan kosteuttavaa, vain vähän peittävää, sopivasti väriä antavaa kuitenkin, ei mitään paksua pakkelia naamaan... :whistle: mitä ne on ne kosteusvoiteet joissa on väriä vai mitkä lie?

Käytän Maybellinen pure make uppia, minusta se on aika hyvä... Peittävä, mattapintainen, mutta kevyt. Dream matte mousse myös muuten hyvää, mutta tukkii ainakin minulla ihohuokoset ja tulee näppyjä :/ Tai sitten se ei vaan sovi minun iholleni muuten.

Alkuperäinen kirjoittaja annnas:
mitä mulla pitäs sitten ostaa kun haluan kosteuttavaa, vain vähän peittävää, sopivasti väriä antavaa kuitenkin, ei mitään paksua pakkelia naamaan... :whistle: mitä ne on ne kosteusvoiteet joissa on väriä vai mitkä lie?

No vothan sä käyttää mitä tahansa kevyttä päivävoidetta, kun muistat kosteuttaa ihoa runsaasti, ennen meikkivoiteen levitystä. Nuo sävyttävät päivävoiteet on yks hyvä vaihtoehto, mutta mä en ole saanut niistä toivottua tulosta, eli eivät kuitenkaan anna tasaista "meikkimäistä" tulosta, vaan ne tahtoo olla joko liian tummia tai sitten niissä ei ole sitä pienintäkään peittävyyttä saati väriä... :/ Vaikka et peittävyyttä haekaan sen enempää, niin silti mä itse tykkään, että jos on tarkoitus olla muutakin meikkiä ( silmissä ja huulissa ), niin myös kasvot vosivat olla hieman "meikatun näköiset", eli ei ihan "naturellit". Musta lopputulos on vähän hassu niin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Avonilta löytyy mm.

No kyllä miulla ainakin peittää ihan riittävästi. Kumpikin löytyy.

Mistäs lähtien oot käyttänyt meikkivoidetta, kun ei oo pitkä aika kun kerroit ettet käytä meikkivoidetta koskaan??

itse käytin sitä yli vuoden, tietämättä että se on minulle pahasta, on tehty johonkin kasvispohjaan.....
kuivatti mun naaman ihan korpuksi, ja olen vielä atoopikko, onneksi selvisi kuitenkin, etten jatkanut loputtomiin sen käyttöä

cinema secret on PARAS, suosittelen,
toki kaikille ei kaikki käy,
hyvä peittävyys ja pigmentti !

Alkuperäinen kirjoittaja rosvoroope:
Kiitos kaikille vastanneille!! Täytyy käydä pyörähtämässä kosmetologilla että kokeilis siis suoraan mun naamaan että ei tuu värivirheostoa :D

Yhteistyössä