Kertokaa omia mielipiteitänne peittävistä meikkivoiteista. Itse olen käyttänyt joe blascon tuotteita mutta mielestäni ne tukkivat ihohuokoset ja tulee näppyjä (?). Onko muita yhtä peittäviä -ja yhtä kalliita :kieh: ?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:Avonilta löytyy mm.
- Calming Effects kuultava meikkivoide joka peittää epäpuhtaudet, poistaa stressin merkit, 12,90 e
- Mattameikkivaahto on kevyt, ja tekee ihosta puuterimaisen sileän, 8,90 e
- Perfect wear kestävä meikkivoide aurinkosuojalla SPF 10 ja 12,90 e
- Anew Beauty ihon ikääntymistä hidastava meikkivoide, silottaa ja kiinteyttää ihoa, moni asiakkaistani on tätä kehunut, 16.90 e
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:Avonilta löytyy mm.
- Calming Effects kuultava meikkivoide joka peittää epäpuhtaudet, poistaa stressin merkit, 12,90 e
- Anew Beauty ihon ikääntymistä hidastava meikkivoide, silottaa ja kiinteyttää ihoa, moni asiakkaistani on tätä kehunut, 16.90 e
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:Avonilta löytyy mm.
Joo, kyllä me Jaanuska tiedetään ( väkisinkin ), että sä olet Avon-konsultti, mutta tuo sun mainospuhe ei sisältänyt sanaakaan niiden peittävyydestä ( siis kokemuksia ), josta ap kysyi...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja annnas:mitä mulla pitäs sitten ostaa kun haluan kosteuttavaa, vain vähän peittävää, sopivasti väriä antavaa kuitenkin, ei mitään paksua pakkelia naamaan...mitä ne on ne kosteusvoiteet joissa on väriä vai mitkä lie?
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:Avonilta löytyy mm.
Joo, kyllä me Jaanuska tiedetään ( väkisinkin ), että sä olet Avon-konsultti, mutta tuo sun mainospuhe ei sisältänyt sanaakaan niiden peittävyydestä ( siis kokemuksia ), josta ap kysyi...![]()
No kyllä miulla ainakin peittää ihan riittävästi. Kumpikin löytyy.
Alkuperäinen kirjoittaja rosvoroope:Kiitos kaikille vastanneille!! Täytyy käydä pyörähtämässä kosmetologilla että kokeilis siis suoraan mun naamaan että ei tuu värivirheostoa![]()