Meikkivoideapuja kaivataan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tytön tylleröinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tytön tylleröinen

Vieras
Haluaisin löytää Joe Blascon veroisen meikkivoiteen halvempana, joten jos olette löytäneet ehdottomasti huippumerkin, niin kertokaahan!
Haluaisin nimenomaan tällaisen kiinteässä muodossa pikku rasiassa olevan meikkivoiteen, olen netissä katsellut mm. MSCHIC:n ja Make Up Storen vastaavanlaisia mutta ei ole mitään tietoa onko ne hyviä.. halvempia ne ainakin näyttää olevan.

tököttiä nuo Grinaksen meikit. Liian paksua ja mulla se valahtaa.... Itselläni on posken kokoinen tuliluomi, joten kaikenlaista on kokeiltu. Jopa Blascoa parempi on Lorealin stay color meikkivoide, mutta se on nestemäistä =o/

Oletko ap itse käyttänyt joskus blascoon, vai vain joskus kokeillut? Tuli vaan mieleen, että on kyllä ostaessa kallis, mutta on mielestäni niin kestävää, että ei käytössä tule niin kalliiksi. Jotakin halpaa saa sit laittaa puolet enemmän ja kalliiksi tulee sekin.

Grimasia on paljon kehuttu ( itse en käytä ) tosin kannattaa muistaa, että se on teatterimeikki. Ostin just itekin niitä blascon pienen pieniä neutraloijia, ja laskin, et vuoden mulla kestää punaisen neutraloija ja sinisen neutraloija varmasti ainakin kaks vuotta. Joten ei kovinkaan kallista ole. Ennen käytin maybellinen peitepuikkoa ( oli nestemäistä ja tosi peittävää, mutta lopetettiin ) se oli halpaa, mutta kyllä siihen varmaan enemmän meni vuodessa kuin tohon blascoon!