jatketaan tällä hömppälinjalla,niin jos saadaan vaikka hyviä käyttökokemuksia.
no, nyt vihdoin pääsin ton max factorin kimppuun, on sellanen kahden voiteen puteli, flawless perfection näyttä kyljessä lukevan... ja kylläpä tuntuu iholla hyvältä, pehmeältä ja näyttää heleältä =)Alkuperäinen kirjoittaja rentunruusu:=) no, jatketaan vaan
meikkivoide tällä hetkellä loreal true match, mut en nyt tiiä onko mitenkään huippuhyvä?! Oottelen sen loppumista kun alekorista oon jo ostanu jonkun max factorin... taitaa mulla olla suuntausta tonnepäin =)
puuterissa ei vielä suosikkia, tällä hetkellä rimmel stay matte
orflamelta mulla käytössä bronzing pearls, mitä tupsuttelen sit viimoseks
Mary Kay on samantyylinen mineraalisarja.Alkuperäinen kirjoittaja sibirica:Everyday Minerals -mineraalimeikkisarja, voin suositella lämpimästi. Tilaan ko. meikit Yhdysvalloista internetin kautta, helppoa jos omistaa luottokortin. Alle 50 euron ostoksista ei mene tullimaksua. Meikit tulevat todella paljon halvemmiksi kuin Suomesta ostetut ja sopivat ainakin minulle paremmin kuin mitkään aiemmin kokeilemani.
Meikit ovat jauhemaisia, mineraalimeikkejä, ja vaikka ajatuksena tuntuisi, että jauhemainen meikki ei peitä tarpeeksi on totuus toisenlainen: meikit peittävät ihanasti mutta eivät tee pakkelimaista lopputulosta
Millasta toi puuterimeikkivoide on? Onko samantyylistä kun Lumenen meikkipuuteri? Mä sain just viikolla Avonin Perfect Wear meikkivoiteen ja se ainakin äkkiseltään tuntuu tosi hyvälle.Alkuperäinen kirjoittaja SariK:Avonin puuterimeikkivoidetta ilman muuta, peittävä ja kaikille ihotyypeille sopiva.
Erityisen suosittu seka/rasvaselle ihotyypille. Löytyy 5 eri sävyä.
hmm.. en osaa kuvailöla mut tosi hyvä sellainen voidemainen, levittyy hyvin ja tekee puuterimaiseksi ihon mut ei näytä siltä niinkuin jotkut tekee et näkee jos puuteria on käytetty. Melkein parhain näistä Avonin tuotteista. PW onkin kestävälle menolle esim. juhliin tms. ja hyvä sekin hintaansa nähenAlkuperäinen kirjoittaja TaikaMetsä:Millasta toi puuterimeikkivoide on? Onko samantyylistä kun Lumenen meikkipuuteri? Mä sain just viikolla Avonin Perfect Wear meikkivoiteen ja se ainakin äkkiseltään tuntuu tosi hyvälle.Alkuperäinen kirjoittaja SariK:Avonin puuterimeikkivoidetta ilman muuta, peittävä ja kaikille ihotyypeille sopiva.
Erityisen suosittu seka/rasvaselle ihotyypille. Löytyy 5 eri sävyä.