Meikkipussin sisältö - ehdoton minimi

  • Viestiketjun aloittaja :/
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Kuusi viikkoa reissussa pärjäsin seuraavalla kombinaatiolla:

- ripsentaivuttimet
- ripsiväri
- kajal
- kulmakynä
- puuteri

Koska on kesä, kasvoilla oli/on kaunis ja syvä rusketus, joten meikkivoidetta en tarvinnut, toisin kuin talvella aina, kun on epäpuhtauksia ihossa. Kevyeen päivämeikkiin siis vain ripsari ja kulmat siisteiksi. Illaksi taas saa kajalilla dramaattiset silmät, ja puuterilla ihon kiillon pois.
 
:/
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuusi viikkoa reissussa pärjäsin seuraavalla kombinaatiolla:

- ripsentaivuttimet
- ripsiväri
- kajal
- kulmakynä
- puuteri
Minä en ole koskaan edes kokeillut ripsentaivuttimia. En oikein ymmärrä, mihin niitä tarvitaan. Tai siis että miksi ripsiä pitää taivutella.
 
maria
Alkuperäinen kirjoittaja :/:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuusi viikkoa reissussa pärjäsin seuraavalla kombinaatiolla:

- ripsentaivuttimet
- ripsiväri
- kajal
- kulmakynä
- puuteri
Minä en ole koskaan edes kokeillut ripsentaivuttimia. En oikein ymmärrä, mihin niitä tarvitaan. Tai siis että miksi ripsiä pitää taivutella.
Mun ainakin pitää taivuttaa koska toisen silmän ripset taittuvat osin silmään.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja :/:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuusi viikkoa reissussa pärjäsin seuraavalla kombinaatiolla:

- ripsentaivuttimet
- ripsiväri
- kajal
- kulmakynä
- puuteri
Minä en ole koskaan edes kokeillut ripsentaivuttimia. En oikein ymmärrä, mihin niitä tarvitaan. Tai siis että miksi ripsiä pitää taivutella.
Sehän on ihan henkilökohtaista. Toisilla ripset saattaa sojottaa ihan kummallisesti. Mulla ripsiväri riittää taivuttamaan ripsiä sopivasti ylöspäin.
 
raakel
Ripsentaivutin, ripsiväri, meikkivoide, puuteri, luomiväri, aurinkopuuteri/poskipuna, huulipuna. En tykkäisi yhtään pärjätä näin vähillä meikeillä, mutta eiköhän se menisi.
 
vieras
Ripsiväri
Rajauskynä, käytän samaa silmiin ja kulmiin, päässä pehmennyssieni
Kulmakarvageeli, samassa tietysti on harja
Puuteri
Valokynä
Peitepuikko
Vaalea luomiväri kulmien alle

Meikkivoidetta en käytä, ei ole tarvetta. Iho on tasainen enkä varsinkaan reissatessa mielelläni käytä meikkivoidetta.
 
-Jonttu-
Alkuperäinen kirjoittaja auditonic:
Ihan ehdoton minimi on

-ripsari
-eyeliner
-meikkivoide
-kulmakynä
-puuteri
-poskipuna

lisäksi:
-kajaali
-luomiväri
:O

Aikamoinen arsenaali. Oletko aina meikannut vahvasti? Yllätyin itse, kun näin nelikymppisen tätini ensimmäistä kertaa ilman meikkiä - hän näytti ikäistään paljon nuoremmalta! Kannattaa joskus kokeilla. Ihokin kiittää.
 
Rohmu
Alkuperäinen kirjoittaja raakel:
Ripsentaivutin, ripsiväri, meikkivoide, puuteri, luomiväri, aurinkopuuteri/poskipuna, huulipuna. En tykkäisi yhtään pärjätä näin vähillä meikeillä, mutta eiköhän se menisi.
Tähän vielä pinsetit, niin avot!
 
riippuu vähän millaselle reissulle on lähdössä, jos matkaan sisältyy juhlimista yms niin varmaan ottaisin kajaalia, luomiväriä, meikkivoidetta, poskipunaa ja ripsiväriä. jos taas lähdetään vaikka mummolaan niin eipä siellä mitään meikkejä tarvi :D
 
evakkosiili
Pinsetit, kulmakynä, ripsari, meikkivoide, valokynä ja puuteri lähtis mukaan, eipä mulla oikeastaan muuta meikkilaukussa ookaan joidenkin hajonneiden luomivärien lisäksi. Mulla on niin törkeän huono iho ja mustat silmänaluset, etten ihmisten ilmoille aina viitsi ilman meikkiä lähteä. Mökille tms. ottaisin noista mukaan vaan pinsetit.
 

Yhteistyössä